فر شیرینی پزی

فر شیرینی پزی وسیله ای برای پخت شیرینی ،کیک،کلوچه و نان های حجیم و نیمه حجیم میباشد.بسته به نوع فر شیرینی که صنعتی و خانگی میباشد تعداد و نحوه پخت متفاوت میباشد.

فر های صنعتی برای پخت های در حجم زیاد و فر های خانگی ونیمه صنعتی شیرینی برای پخت در حجم خانگی و کارگاهی میباشد.فر شیرینی پزی یا فر قنادی نوبل  بسیار مناسب برای پخت های خانگی و نیمه صنعتی میباشد. فر شیرینی پزی صنعتی و خانگی در مدل های کانوکشن دار و معمولی مناسب برای پخت انواع کیک و شیرینی میباشد.

یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش را دارا میباشد.مناسب برای قرار گیری در کنار انواع میکسر صنعتی و خمیر گیر میباشد.

فر شیرینی پزی خانگی

بهترین وسیله برای پخت انواع کیک و شیرینی در خانه فر شیرینی پزی خانگی 4 سینی میباشد.مناسب برای پخت انواع کیک،شیرینی،باقلوا،مافین،کلوچه،پیتزا و لازانیا میباشد.در کنار فر شیرینی فر پیتزا صندوقی نیز گزینه پخت پیتزا و نان میباشد.

دارای 4 عدد سینی 60*40 میباشد.یک عدد فن کانوکشن بسیار عالی برای چرخش گرما در سطح طبقات به صورت مساوی میباشد.چراغ در مدل کانوکشن برای دید بهتر داخل فر و شیرینی ها میباشد.بدنه و داخل دستگاه در این مدل تمام استیل میباشند.

فر شیرینی پزی صنعتی

فر شیرینی پزی صنعتی دارای مدل های گردان و ساده میباشد.از مدل های فر شیرینی پزی گردان در قنادی ها و نان فانتزی فروشی ها بسیار استفاده میشود.از فر های صنعتی در مصارف بسیار زیاد و بزرگ شرکت های کیک و کلوچه پزی نیز استفاده میشود.

قیمت فر شیرینی پزی

قیمت فر شیرینی پزی خانگی و صنعتی در تجهیزات آریا استیل نوین بسیار عالی میباشد.قیمت های فر شیرینی پزی و فر قنادی نوبل در دو مدل خانگی و نیمه صنعتی نسبت به کیفیت محصول تولیدی بسیار مناسب و عالی میباشد.

قیمت فر کانوکشن دار 4 سینی نوبل از 30 میلیون تومان در ابان ماه 1402 موجود میباشد.قیمت فر های ساده 4 سینی نوبل نیز در این تاریخ از 19 میلیون تومان موجود میباشد.قیمت ها دارای نوسان میباشد و پس از طریق تماس با شماره های زیر از قیمت بروز محصولات با خبر شوید.

برای استعلام قیمت فر شیرینی پزی نوبل با شماره 09120306906_09122898915 تماس حاصل فرمایید.

فر قنادی

فر قنادی نوبل مناسب برای پخت انواع کیک،شیرینی،شکلات،فینگرفود،گرانولا و غیره میباشد.دارای ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش بسیار عالی و دقیق.زیر مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و قنادی آریا استیل نوین میباشد.

خرید فر شیرینی پزی

برای خرید فر شیرینی پزی از طریق سایت آریا استیل نوین به راحتی و با یک تماس و با خیال راحت خرید کنید.خریدی مطمعن و با قیمت بسیار عالی و قیمت تولیدی را تجربه کنید.

خرید فر قنادی با قیمت عالی و گارانتی و خدمات پس از فروش را از سایت آریا استیل نوین تجربه کنید.یک خرید مطمعن و بسیار عالی از گروه صنعتی آریا استیل نوین و برند نوبل که بسیار در سراسر کشور شناخته شده است.

قیمت فر شیرینی پزی نیمه صنعتی

قیمت فر شیرینی پزی صنعتی و نیمه صنعتی از 30 میلیون تومان در تاریخ آبان ماه 1402 میباشد.شما میتوانید برای استعلام قیمت بروز با شرکت آریا استیل نوین تماس حاصل فرمایید.

برای استعلام بروز قیمت محصوات نوبل و آریا استیل نوین با شماره دفتر فروش تماس حاصل فرمایید.02156572216