فر پیتزا صندوقی

فر پیتزا صندوقی کف سنگ 9 بشقاب اتوماتیک

 فر پیتزا صندوقی بهترین وسیله برای پخت انواع پیتزا آمریکایی و ایتالیایی در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت مناسب برای کنار دست انواع دستگاه سرخ کن صنعتی میباشد.

فر پیتزا صندوقی مناسب برای پخت انواع پیتزا ایتالیایی نیاز به کف سنگ دارند میباشد.دارای مدل های صفحه سنگ و صفحه آجر میباشد.در سایز های 9/12/24 بشقاب قالب 23 میباشند.

فر پیتزا ریلی

فر ریلی ایرانی

بهترین و مناسب ترین وسیله برای پخت پیتزا در کمترن زمان و با تعداد بالا میباشد.فر ریلی پیتزا در سه سایز دهنه 50/70/85 با پخت بین 120 الی 400 پیتزا در ساعت را دارا میباشد.قیمت فر پیتزا ریلی با بهترین قیمت و کیفیت را از ما بخواهید 09120306906 .

قیمت فر ریلی

قیمت فر ریلی

قیمت فر ریلی با ضمانت و کیفیت عالی در سایز های دهنه 50/70/85  مناسب برای تمام فست فود ها میباشد.ورق به کار رفته در فر ریلی 1.5 میل بسیار عالی میباشد.قیمت فر ریلی اتوماتیک و دستگاه پیتزا پز اتومات در یک ساید میباشد.استفاده در کنار تاپینگ پیتزا میباشد.

دستگاه پیتزا پز

دستگاه پیتزا پز مناسب ترین وسیله برای پخت پیتزا در فست فودها میباشد.استفاده از نوین ترین تجهیزات فست فود .مناسب برای پخت انواع پیتزا ایتالیایی و امریکایی در حجم ها و سایز های مختلف میباشد.

فر پیتزا تنوری

فر پیتزا تنوری با صفحه سنگ مناسب برای پخت انواع پیتزا ایتالیایی میباشد.مناسب برای پخت ایتالیایی پیتزا میباشد.استفاده در فست فودهای ایتالیایی با پخت تنوری میباشد.مناسب برای قرار گیری در کنار دستگاه گریل صنعتی ذغالی و گرمکن غذا میباشد.

قیمت فر پیتزا صندوقی

قیمت فر پیتزا صندوقی در تجهیزات فست فود آریا استیل نوین بسیار عالی میباشد.برای استعلام بروز قیمت فر پیتزا صندوقی با شماره 09120306906 تماس حاصل فرمایید.استفاده از استیل 430 خشدار ضخامت بالا در تهیه و تولید فر پیتزا صندوقی.قیمت عالی برای خرید فر پیزا صندوقی را شامل میشود.

تلفن واحد فروش :_09120306906_