فر اغذیه فست فود _ تجهیزات آشپزخانه صنعتی
به این مطلب امتیاز دهید

فر اغذیه فست فود

فر اغذیه فست فود پایه و اساس یک ساندویچی میباشد. .باعث میشود تنوع غذایی بیشتری برای مشتریان بوجود اورد.این دستگاه زیر مجموعه تجهیزات فست فود و تجهیزات آشپزخانه صنعتی میباشد.

بهترین وسیله برای قرار گیری در کنار انواع فر پیتزا صندوقی میباشد.دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد.مناسب برای پخت انواع ساندویچ و هات داگ میباشد.نمونه های پخت بهترین هات داگ را اینجا ببینید.

فر اغذیه ساندویچی

فر اغذیه ساندویچی مخصوص انواع ساندویچی ها فلافلی ها و فست فودهای کوچک میباشد.ساندویچی هایی که علاوه بر فضای کم دارای منوی بسیار کسترده ای میباشند.در این منوها انواع ساندویچ,برگر,فلافل,سیب زمینی سرخ شده و غیره میباشند.برای هر چه متنوع شدن ساندویچها تعداد آپشن ها نیز بیشتر میشوند.

فر اغذیه کوچک

فر اغذیه کوچک نیز یکی از فرهای صنعتی برای ساندویچی ها میباشد.این دستگاه برای فلافلی ها ,ساندویچیها با فضای بسیار کم تهیه و تولید میشود.ساندویچیهای محدوده بازار تهران اصلیترین مشتری های این دستگاه میباشند.به علت فضای کم و مشتری زیاد این فر خواهان بسیاری را در این منطقه دارا میباشد.سنگ فر ساندویچی,سرخ کن فلافل,تابه و شعله اصلیترین گزینه های تشکیل دهنده این محصول میباشند.

فر مرکب

ترکیبی از گریل ,استیک,سرخ کن,شعله را فر اغذیه فست فود مرکب میگویند.فر ترکیبی   مهمترین بخش یک ساندویچی میباشد. این وسیله  که کارایی بسیار بالایی نیز دارد.با داشتن این محصول منوی بسیار متنوعی را در اختیار شما قرار میدهد.

قیمت فر فست فود

قیمت فر اغذیه فست فود در تجهیزات آشپزخانه آریا استیل بسیار مناسب و عالی میباشد.قیمت این فر با توجه به کم و زیاد شدن وسایل رویه دستگاه تخمین زده میشود.مثلا با اضافه و کو شدن انواع سنگ فر چدنی,بنماری,سرخ کن ,تابه گریل و غیره قیمت ها نیز تغییر میکند.

مشخصات فنی

  • رویه بکار رفته از استنلس استیل 430 خشدار بضخامت 0/8 تهیه و تولید میشود.
  • فر اغذیه فست فود دارای شیشه 10 میل نشکن سکوریت میباشد
  • دارای پایه های پیچی برای تنظیم ارتفاع میباشد
  • به انتخاب مشتری دارای نمای CNC میباشد
  • این دستگاه زیر مجموعه تجهیزات فست فود و تجهیزات آشپزخانه صنعتی میباشد
  • فر اغذیه فست فود دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های فنی مورد نظر، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.