گریل ذغالی فست فود
3.5/5 - (2 امتیاز)

دستگاه گریل ذغالی apw

 

گریل ذغالی طرح apw

قیمت گریل ذغالی طرح apw

گریل ذغالی و گریل مغناطیسی تخت

 

دستگاه گریل ذغالی apw بهترین وسیله برای سرخ کردن و کبابی کردن انواع استیک بکار میرود.دستگاه گریل صنعتی زیر مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود میباشد.کنار هم قرار گرفتن گریل ذغالی apw و گریل تخت ترکیب بسیار عالی برای پخت استیک مرغ و گوشت و دنده کبابی میباشد.

  • مناسب برای پخت انواع برگر ذغالی و استیک و انواع ساندویچ فست فود ها میباشد.
  • شماره های سفارشات 09120306906
  • دارای صفحه شیار دار بسیار عالی و مقاوم
  • استفاده از ولوم های بسیار عالی از جنس بوکالیت نسوز
  • رویه استیل 430 ضخامت 1.5 میل بسیار عالی و مقاوم

 

گریل ذغالی apw

میکس گریل ذغالی _ گریل تخت باعث بوجود آمدن خط پخت فست فودی رومیزی  میشود.این خط از یک گریل زغالی که برای پخت استیک و همبرگر ذغالی تهیه شده است.گریل در دو نوع ساده و ترکیبی موجود میباشد.مدل ساده دارای دو نوع ذغالی و تخت یا مغناطیسی میباشد.

در مدل ترکیبی از ترکیب گریل ذغالی و تخت تولید میشود.بهترین وسیله برای قرار گیری در کنار انواع فر پیتزا و فریزر زیر گریل میباشد.

قیمت گریل ذغالی با ورق 1.5 میل بسیار عالی در سایز های 30/60/90 سانتی

 دستگاه صنعتی گریل ذغالی apw

دستگاه گریل ذغالی مناسب برای پخت انواع برگر ,استیک و فیله میباشد

منقل‌ها در حقیقت نوع ساده باربیکیو (barbecue)هستند که در دو نوع ساده و برقی در دسترس می‌باشند. منقل و کباب پز برقی نسبت به نوع ساده استفاده راحت تری داشته و راحت‌تر تمیز می‌شود . منبع تأمین حرارت در منقل و باربیکیوها معمولاً ذغال، حرارت ایجاد شده با انرژی برق و یا گاز می‌باشد که بسته به طراحی محصول استفاده می‌شود.دستگاه گریل برگر ذغالی نیز در این دسته جای میگیرد.

گریل ذغالی apw بهترین وسیله برای پخت انواع ساندویچ ذغالی و برگر و استیک میباشد.طعم بسیار عالی و مناسب برای پخت انواع برگر را شامل میشود.پخت بدون روغن در مدل ذغالی علاوه بر طعم خوب باعث ایجاد سلامتی در بدن انسان میشود.

دستگاه گریل ذغالی صنعتی

استیک گوشت خوشمزه و عالی با پخت در دستگاه گریل ذغالی عالی میباشد

دستگاه گریل ذغالی صنعتی نوعی از پخت گوشت روی توری فلزی را شامل می‌شود که از ارتباط مستقیم ماده غذایی با حرارت جلوگیری و باعث پخت استاندارد و سالم گوشت می‌شود. با استفاده از گریل به روغن در پخت گوشت نیازی نخواهد بود و علاوه بر سلامت بیشتر غذا، طعم و عطر مواد اولیه نیز حفظ خواهند شد.

استفاده از ذغال های مصنوعی با بهترین کیفیت را دارا میباشد.این ذغال ها بسیار عالی بوده و طول عمر بیشتری نسبت به ذغال های معمولی دارند.پخت یا این ذغال ها باعث کبابی شدن و گریل شدن برگر و گوشت و فیله مرغ به بهترین نحو ممکن میشود.

دستگاه گریل مرغ و همبرگر ذغالی

griil burger

دستگاه گریل مرغ و همبرگر ذغالی برای پخت استیک مرغ و گوشت  ذغالی استفاده میشود.مناسب ترین گزینه در تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود میباشد.دستگاه گریل ذغالی طرح apw امریکایی میباشد.یکی از پرفروشترین دستگاهها در زیر مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود میباشد.

گریل صنعتی فست فود

گریل صنعتی فست فود

گریل صنعتی فست فود دستگاهی بسیار عالی با دو مدل ذغالی و تخت میباشد.صفحه تخت گریل صنعتی فست فود صفحه مغناطیسی با قابلیت پخت با روغن میباشد.مدل دیگر گریل صنعتی فست فود ذغالی میباشد که قابلیت پخت بدون روغن و سالم تر و در عین حال خوشمزه تر را دارا میباشد.

دارای مدل های مختلف 30/60/90 سانتی میباشد.استفاده از شعله های apw طرح آمریکایی بسیار عالی میباشد.استفاده از فولاد آتش خوار 2 میل را در بر دارد.دارای یک سال ضمانت نامه بی قید و شرط نیز میباشد.مناسب برای استفاده در فست فود ها با منوی غذایی متنوع میباشد.همچنین در کافی شاپ ها و آشپزخانه های هتل ها نیز بسیار کاربرد دارد.

دستگاه گریل فست فود

دستگاه گریل فست فود

دستگاه گریل فست فود بسیار عالی برای تمامی فست فود ها رستوران ها و آشپزخانه هتل ها میباشد.دارای سایز های مختلف 30/60/90 سانتی ترکیبی میباشد.مدل 90 سانتی ترکیبی دارای بخش های 30 سانت ذغالی و 60 سانت تخت یا بالعکس میباشد.مناسب برای قرار گیری در کنار فریزر زیر گریل میباشد.

گریل همبرگر ذغالی با استفاده از دستگاه گریل فست فود بسیار ساده میباشد.گریل همبرگر ذغالی مانند کریل برگر در منقل ذغالی میباشد.با این تفاوت که دیگر خبری از کثیف کار یو زمان بری ذغال نمیباشد.به این ترتیب در زمان کوتاهتر و با کیفیت بهتر میتوان گریل ذغالی apw بسیار عالی را در بر داشته باشیم.

مشخصات فنی گریل ذغالی apw

  • ابعاد این گریل  90*60 در ارتفاع 33 میباشد
  • صفحه مغناطیسی فولاد آتش خوار A516  گرید 70
  • چدن طرح APW آمریکایی میباشد
  • ضخامت کلیه ورق ها 1.5 میباشد.
  • ولوم های تعبیه شده بوکالیت میباشد
  • کلیه ابعاد گریل ذغالی apw سایز 30/60/90 سانتی میباشد
  • شعله های استفاده شده U طرح APW  میباشد
  • گریل های صنعتی به دو صورت گازی و برقی مو جود میباشد
  • به علت فشار گاز و قدرت پخت بهتر در مدل گازی پر طرفدارتر میباشد

 

4 پاسخ
  1. ابوالقاسم
    ابوالقاسم گفته:

    سلام ببخشید خواستم بدونم کباب پز ۷۰ سانتی هم از این برند دارید ؟ و قیمت و روش سفارش

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.