کانتر گرم چهار بنماری
5/5 - (1 امتیاز)

کانتر گرم چهار بنماری تولید با کیفیت و قیمت عالی

کانتر گرم چهار بنماری بهترین وسیله برای رستورانها و فست فود ها میباشد.چهار لگن 1/1 بسیار عالی از جنس استنلس استیل با عمق 15 سانتیمتر دارا میباشد.این دستگاه زیر مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود میباشد.
در کنار این محصول میتوان از گرمکن غذا نیز استفاده کرد.گرمخانه غذا برای گرم کردن غذای پرسنل نیز مورد اتفاده قرار میگیرد.برای غذاهای آماده در ظروف یقلوی و آلمینیومی مورد استفاده قرار میگیرد.

قیمت تاپینگ گرم

 

نام دیگر کانتر گرم تاپینگ گرم  میباشد.از این تاپینگ در فست فودها و رستورانهای سلف سرویس و تالارهای عروسی بسیار استفاده میشود.معمولا در فست فودهایی که تعدا مشتری بسیار زیادی را دارند مورد استفاده قرار میگیرد.

تاپینگ گرم در وسط خط سلف سرویس فست فود و رستورانها قرار گرفته و باعث گرم و تازه ماندن انواع غذاها میشود.خرید کانتر گرم از آریا استیل بهترین انتخاب میباشد.کانتر گرم چهار بنماری

انواع کانتر گرم

کانتر گرم (hot counter steel)دارای مدلهای مختلف میباشد.از جمله مدل برقی و گازی را دارا میباشد.مدلهای جدید با بن ماری های مختلف و طراحی جدید موجود میباشد.نما و ریل و رف های مختلف باعث تولید بسیار ی از این موارد شده است.طراحی هایی که مختص گروه فنی آریا استیل میباشد و موردهای مشابه کپی برداری از این سایت میباشند.

کانتر گرم چهار بنماری در تجهیزات آشپزخانه صنعتی

ابتدای کار هر رستوران یا فست فود نیازمند تجهیزات آشپزخانه صنعتی و فست فود میباشد.به نحوی اصلی ترین گزینه برای راه اندازی کسب و کار در زمینه غذا میباشد.تهیه بهترین تجهیزات صنعتی آشپزخانه از آریا استیل نوین با بهترین قیمت و کیفیت در کمترین زمان ممکن میباشد.

انواع کانتر و تاپینگ گرم نیز زیر مجموعه این گروه میباشند.خرید کانتر گرم فقط از آریا استیل نوین.به دلیل کیفیت بسیار عالی و گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب را دارا میباشد.

مشخصات فنی کانتر گرم چهار بنماری

  • کانتر گرم چهار بنماری ابعاد 150 در عرض 80 در ارتفاع 90 میباشد
  • دارای 4 لگن بنماری از جنس استنلس استیل میباشد
  • نمای CNC متفاوت در جلوی دی مشتری میباشد
  • رویه کار از استنلس استیل 430 خشدار تهیه و تولید شده است
  • ضخامت استیل بکار رفته در رویه 0/8 میباشد
  • جنس لگن داخلی بکار رفته از استیل نگیر میباشد
  • کانتر گرم چهار بنماری دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد
  • شماره های تماس جهت ثبت سفارش
  • 09120306906_02156577202
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.