کانتر گرم ساده
به این مطلب امتیاز دهید

مزایای استفاده از کانتر گرم ساده

کانتر گرم ساده وسیله ساده در عین حال پرکاربرد برای خطوط سلف سرویس و فست فود ها میباشد.این دستگاه به حالت های گازی و برقی موجود میباشد .این دستگاه زیر مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود میباشد.

 

خط سلف سرویس(self service line) وابسته به انواع کانتر میباشد.انواع کانتر ساده ,قاشق چنگال,نمادار, و غیره میباشد.این محصول بهترین وسیله برای گرم و تازه نگه داشتن انواع غذا از قبیل انواع کباب ,برنج و خورشت,مرغ و انواع آش و حلیم میباشد.

شما میتوانید این محصول را با قیمت یازده میلیون و دویست هزار تومان در تاریخ خرداد ماه سال 1400 تهیه فرمایید.با تهیه این محصول میتوان تمام نیاز های روزانه گرم نگه داشتن غذا را برطرف نمود.البته برای گرم کردن غذا در حد پرسنل و با ظرف غذای آماده از گرمکن غذا استفاده میشود.

کانتر گرم ساده

کانتر گرم بهترین وسیله برای گرم نگه داشتن انواع غذا در خطوط سلف سرویس میباشد.رویه تعبیه شده از استنلس استیل بسیار مقاوم و زیبا باعث بهبود کیفیت این دستگاه شده است.تجهیزات آشپزخانه صنعتی آریا استیل نین بهترین تلید کننده انواع کانتر با قیمت بسیار عالی میباشد.

قیمت کانتر ساده گرم

قیمت این دستگاه نسبت به نمونه های مشابه بسیار بهتر و البته با کیفیت تر میباشد.سیستم چرخش آب گرم به کار رفته در مدل آریا استیل نوین یکی از شاخصه های این دستگاه میباشد.سیستم گرمای تولید شده از طریق المنت و آب گرم موجود در زیر بنماری بسیار دیر تر از مدلهای مشابه از بین میرود.این گرما به علت عایق بندی دو جداره پشم شیشه از دستگاه دیرتر هدر رفت میشود.

تاپینگ گرم فست فود

نام دیگر کانتر گرم تاپینگ گرم  میباشد.از این تاپینگ در فست فودها و رستورانهای سلف سرویس و تالارهای عروسی بسیار استفاده میشود.معمولا در فست فودهایی که تعدا مشتری بسیار زیادی را دارند مورد استفاده قرار میگیرد.تاپینگ گرم در وسط خط سلف سرویس فست فود و رستورانها قرار گرفته و باعث گرم و تازه ماندن انواع غذاها میشود.

مشخصات فنی کانتر گرم ساده

  • کانتر گرم ساده از رویه کاملا استنلس استیل 430 خشدار یا 304 بدون خش تهیه و تولید میشود
  • تعداد 3 لگن بنماری 1/1 از جنس استنلس استیل ضد خش و ضربهتهیه شده است
  • ورق گالوانیزه به کار رفته در داخل دستگاه استریل و از ضخامت 1 میل برخوردار میباشد
  • دارای ترمومتر و شیر برقی برای قطع و وصل سیستم گرما دهی
  • پایه های منظم و قابل تنظیم برای ارتفاع مناسب
  • دستگاه زیر مجموعه تجهیزات اشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود میباشد
  • کانتر گرم ساده دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد
  • تلفن تماس و ثبت سفارشات 02156577216__09120306906
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.