خرید دستگاه گریل همبرگر
به این مطلب امتیاز دهید

خرید دستگاه گریل همبرگر

خرید دستگاه گریل ترکیبی

خرید دستگاه گریل همبرگر از تجهیزات آشپزخانه صنعتی آریا استیل بهترین انتخاب میباشد.از این دستگاه برای پخت ذغالی انواع برگر و استیک گوشت و مرغ استفاده میشود.پخت بدون روغن و بسیار عالی همراه مغز پخت شدن انواع استیک و برگر میباشد.

مناسب برای قرار گیری در کنار انواع اجاق صنعتی میباشد .همچنین قرار گیری در کنار سرخکن دو سبده ایستاده در خط پخت میباشد.دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد.مناسب برای کلیه فست فودها و رستوران ها که دارای منو متنوع از برگر ذغالی و استیک و غذاهای رژیمی ذغالی میباشند.

خرید دستگاه گریل فستفود

خرید دستگاه گریل فست فود

دستگاه گریل استیک مرغ و گوشت

دستگاه گریل استیک مرغ و گوشت پخت گوشت و مرغ روی توری فلزی را شامل می‌شود .

که از ارتباط مستقیم ماده غذایی با حرارت جلوگیری و باعث پخت استاندارد و سالم گوشت می‌شود. با استفاده از گریل به روغن در پخت گوشت نیازی نخواهد بود و علاوه بر سلامت بیشتر غذا، طعم و عطر مواد اولیه نیز حفظ خواهند شد.

از این خط رومیزی گریل بوجود آمده میتوان در فست فودهایی که منوی غذایی متنوعی برای پخت استیک و همبرگر ذغالی و دنده کبابی دارند بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.خرید دستگاه گریل همبرگر از واجبات یک برگر ذغالی پرفروش میباشد.استفاده از سنگ مغناطیسی تخت ضخیم برای پخت انواع ساندویچ میباشد.

دستگاه گریل میکس

میکس گریل ذغالی _ گریل تخت باعث بوجود آمدن دستگاه گریل صنعتی میشود.دستگاه گریل ذغالی صنعتی که برای پخت استیک و همبرگر ذغالی تهیه شده است.همچنین گریل تخت برای پخت و سرخ کردن کباب لقمه و انواع گوشت سرخ کردنی استفاده میشود.

باربیکیو

منقل‌ها در  حقیقت نوع ساده باربیکیو هستند که در دو نوع ساده و برقی در دسترس می‌باشند. منقل و کباب پز برقی نسبت به نوع ساده استفاده راحت تری داشته و راحت‌تر تمیز می‌شود، . منبع تأمین حرارت در منقل و باربیکیوها معمولاً زغال، حرارت ایجاد شده با انرژی برق و یا گاز می‌باشد که بسته به طراحی محصول استفاده می‌شود.خرید دستگاه گریل همبرگر

دستگاه گریل گازی

عملکرد دستگاه گریل گازی (grill industrial)به گونه ای است که پخت گوشت روی توری فلزی را شامل می‌شود . از ارتباط مستقیم ماده غذایی با حرارت جلوگیری و باعث پخت استاندارد و سالم گوشت می‌شود. با استفاده از گریل به روغن در پخت گوشت نیازی نخواهد بود و علاوه بر سلامت بیشتر غذا، طعم و عطر مواد اولیه نیز حفظ خواهند شد.دارای تابه گریل بسیار عالی میباشد.

مشخصات فنی خرید دستگاه گریل همبرگر

  • ابعاد دستگاه گریل همبرگر طول 90 در عرض 60 در ارتفاع 30 سانتیمتر میباشد خرید
  • دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد
  • ولوم های تعبیه شده بوکالیت نسوز میباشد
  • ضخامت کلیه ورق ها 1.5 میل میباشد.
  • این دستگاه زیر مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود میباشد.
  • صفحه مغناطیسی فولاد آتش خوار A516  گرید70
  • چدن طرح APW آمریکایی میباشد خرید دستگاه گریل همبرگر
  • شماره تماس جهت سفارشات 02156577216_09120306906_
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.