اجاق گاز پنج شعله فردار
به این مطلب امتیاز دهید

اجاق گاز پنج شعله فردار

قیمت اجاق گاز 5 شعله فردار

اجاق گاز پنج شعله فردار ( five-burner stove)بهترین وسیله برای پخت و پز در رستورانها میباشد.این اجاق زیر مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود میباشد.بهترین وسیله برای دم کردن برنج و پخت انواع خورشت در کترینگها میباشد.

بهترین وسیله برای قرار گیری در کنار انواع سینک صنعتی و ترولی آبچکان میباشد.دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد.مناسب برای پخت انواع برنج و خورشت و ته چین در سایز و تعداد بالا برای رستوران ها میباشد.استفاده از طراحی جدید و شعله های بسیار با کیفیت وارداتی را نیز شامل میشود.

اجاق 5 شعله فردار صنعتی

خرید اجاق گاز صنعتی 5 شعله فردار

اجاق فردار بهترین وسیله در یک کترینگ یا رستوران میباشد.برای تجهیز یک رستوران حتما باید وجود این وسیله را در نظر گرفت.از اجاق گاز چهار شعله فردار در تهیه انواع برنج و خورشت استفاده میشود.از فر تعبیه شده در زیر اجاق برای تهیه و دم کردن انواع برنج استفاده میشود.

معمولا سایز  دیگهای 8 من و 10 من 12 استفاده میشود.قیمت اجاق گاز صنعتی برای پخت راحت تر و سریع تر انواع برنج استفاده میشود.برای رستورانها و کترینگها یکی از ملزومات این گروه میباشد.رویه اجاق گاز چهار شعله فردار از استنلس استیل و داخل از گالوانیزه بسیار با کیفیت استفاده میشود.

اجاق گاز صنعتی

اجاق گاز صنعتی چهار شعله فردار مناسب برای انواع رستوران ، کترینگ ، تالار پذیرایی و فست فودها می باشد لذا بهترین طبخ را برای غذاهای ایرانی و فرنگی در آشپزخانه های صنعتی به ارمغان خواهد آورد.فر زیر کار در سایزهای مختاف موجود میباشد.از فر برای پخت انواع ته چین نیز در حج و سایز های بالا استفاده میشود.

اجاق 5 شعله فردار صنعتی دارای شعله های بسیار عالی برای پخت با کیفیت و مناسب میباشد.شعله های چدنی ترکیه ای و طرح های استاتیک برای پخت ماهی تابه هاب ووک نیز به کار رفته است.

قیمت اجاق گاز پنج شعله فردار

قیمت اجاق گاز پنج شعله فردار صنعتی در تجهیزات آشپزخانه صنعتی آریا استیل بسیار عالی و مناسب میباشد.از این محصول در پخت تک شعله خورشت به راحتی و بدون مزاحمت بقیه شعله ها انجام میشود.وجه تمایز این محصول داشتن شعله تکی بزرگ در گوشه میباشد.این مورد باعث پخت بی دردسر و آسانتر انواع خورشت میشود.

مشخصات فنی:

  • ابعاد اجاق گاز پنج شعله فردار طول 144 در عرض 85 در ارتفاع 100 میباشد
  • ابعاد کار کاملا سفارشی میباشد
  • شعله های موجود از جنس چدن نشکن بسیار مرغوب در تهیه شده اند
  • 4 شعله به سایزهای 42*36  و یک شعله بزرگ تر  45*45 بسیار مرغوب تهیه شده است
  • شعله های موجود طرح قدیم یا همان استاتیک میباشند
  • حجم فر 10 من میباشد برای پخت دسگ 10 من برنج تعبیه شده است
  • اجاق گاز پنج شعله فردار دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد
  • این اجاق زیر مجموعه تجهیزات اشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود میباشد

 

 

10 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.