اجاق گاز خطی
5/5 - (1 امتیاز)

اجاق گاز خطی یکی از تجهیزات پرکاربرد در آشپزخانه های صنعتی و رستوران ها و فست فودها می باشد.این دستگاه زیر مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود میباشد.آریا استیل نوین پیشرو در تولید انواع اجاق گاز فردار و خطی میباشد..

اجاق گاز صنعتی بهترین وسیله برای قرار گیری در کنار انواع دستگاه گریل ذغالی و سرخکن صنعتی میباشد.دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد.استفاده از شعله ها و ولوم های بسیار عالی د راین کار را دارا میباشد

اجاق گاز خطی تمام استیل

قیمت اجاق گاز خطی

قیمت اجاق گاز خطی

 قیمت اجاق گاز خطی صنعتی تمام استیل نیز با توجه به نوع سفارش و تعداد شعله های آن بستگی دارد. از این اجاق تمام استیل به منظور طبخ انواع خوراک ، خورشت و .. از این دستگاه استفاده می شود. همچنین فست فودها نیز می توانند به منظور پخت گوشت و استیک و … از آن استفاده نمایند.این دستگاه زیر مجموعه تجهیزات آشپزخاته صنعتی میباشد.

چدنهای اجاق گاز

چدنهای موجود با فاصله در طراحی جدید به کار رفته است که باعث سر ریز نشدن غذا به سمت شعله ها میشود.این دستگاه دارای دو جداره میباشد که جدار اول رویه استیل کار و جدار دوم گالوانیزه داخل میباشد.در این مدل از اجاق گاز در بین تمامی شعله ها بصورت یکسان پخش میشود.

از این دستگاه  برای پخت خورشت و برنج و آش استفاده میشود.بدون هیچ افت فشار بسیار عالی کارکرد دارد.استیل ضد خش با قابلیت تمیز کردن راحت و بی دردسر میباشد.ولوم های  به کار رفته در بوکالیت نسوز و نشکن میباشد.باعث نمای بهتر کار نیز شده است.

مشخصات فنی اجاق گاز خطی

  • ابعاد این اجاق گاز خطی دستگاه 150*50 در ارتفاع 90 میباشد
  • رویه کار از استنلس استیل 430 خشدار تهیه شده است
  • ولوم های بکار رفته از جنس نسوز میباشد
  • ضخامت ورق بکار رفته در رویه کار استنلس استیل بضخامت 0/8 میباشد
  • ورق گالوانیزه به کار رفته داخل 0/8 میباشد
  • اجاق گاز خطی دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.