گرمکن غذا ایستاده دیزی
5/5 - (1 امتیاز)

گرمکن غذا ایستاده دیزی

گرمکن غذا ایستاده مخصوص دیزی مناسب برای گرم و تازه نگهداشتن انواع دیزی سنگی و غذا های مختلف میباشد.دارای ورق رنگ استاتیک بسیار عالی میباشد.مناسب برای قرار گیری در کنار انواع فر دیزی پز میباشد.

گرمکن غذا یا دیزی دارای ترموکوبل درجه و فندک میباشد.طبقات بسیار عالی از جنس مسوان آبکاری شده میباشد.قرار گیری ظرف های سفالی به راحتی در هر طبقه را شامل میشود.مناسب برای قرارگیری در دیزی سراهای تهران میباشد.

دارای طبقات مختص ظروف دیزی سنگی با جایگیری بسیار راحت میباشند.با این وسیله در کوتاه ترین زمان ممکن دیزی داغ و تازه را به دست مشتری میرسانید.

قیمت-گرمکن-غذا-ایستاده-دیزی

گرمکن دیزی

امروزه در اکثر سفره خانه ها دیزی پر طرفدارترین غذا ها میباشد.مشکلی که صاحبان این مشاغل دارند گرم و تازه نگه داشتن دیزی ها میباشد.بر این اساس مهندسان ما طراحی های جدید را بنا کرده اند.بر این اساس دیزی های آماده شده در فر دیزی پز به این دستگاه گرمکن انتقال پیدا میکنند.

این محصول ارای طبقات با طراحی ایجاد شده برای نگه داشتن ظرف دیزی سنگی میباشد.این ظروف در این طبقات به مدت طولانی گرم و تازه میمانند.حرارت غیر مستقیم از طریق آجر نسوز های تعبیه شده در پایین کار به بالا انتقال پیدا میکنند.

حرارت به صورت غیر مستقیم از طریق آجر نسوز ها به بالا برخورد میکند.این امر باعث جلوگیری از سوختن غذا میشود.دارای ترموکوبل و درجه آنالوگ و فندک میباشند.دارای پایه های پیچی برای تنظیم ارتفاع میباشد

عملکرد گرمکن دیزی ایستاده

عملکرد گرمکن غذا ایستاده دیزی بسیار ساده میباشد.به اینصورت که در سفره خانه ها و قهوه خانه ها پس از پخت و تولید دیزی در تعداد بسیار بالا این محصول را برای گرم و تازه ماندن و بهتر سرو شدن در این دستگاه قرار میدهیم.

دستگاه را به دمای مد نظر باری گرم نگه داشتن دیزی میرسانیم.سپس تمامی دیزی ها را در طبقات قرار میدهیم.تعداد 60 عدد دیزی در این محصول قرار داده میشود.گرمخانه  که از قبل روشن نمو ده ایم شروع به کار میکند.

در مدت زمان مشخص و دمای مشخص دیزی ها شروع به گرم شدن میکنند.به اینصورت که هر وقت مشتری آمد دیزی به سرعت و تازگی و گرم به دستش میرسد.صرفه جویی در هزینه و وقت و داشتن سرویس با سرعت و منظم باعث ایجاد مشتری های بیشتر نیز میشود.

گرمخانه دیزی سنگی

گرمخانه دیزی یا گرمکن غذا ایستاده دیزی بسیار مناسب برای انواع قهوه خانه ها و غذا های سیار میباشند.علاوه بر قهوه خانه ها و دیزی سراها این محصول را میتوان برای غذای سیار نیز استفاده کرد.

دیزی ها در فر دیزی پز تولید میشوند و سپس برای گرم و تازه ماندن در گرمخانه دیزی سنگی قرار میگیرند.با طراحی جدید در هر طبقه گرما به سنگ های دیزی برخورد میکند و باعث گرم و تازه ماندن این محصول میشوند.

در سفره خانه هایی که تعداد بالا غذا را سرو میکنند بهترین وسیله میباشد.به منظور اینکه بعد از پخت دیزی ها را در این دستگاه دپو و آماده داشته باشند.بعذ از آن در فر دیزی دوباره شروع به پخت نمایند تا غذا های بعدی آماده شوند بسیارمناسب میباشد.

مشخصات فنی :

  • گرمکن غذا ایستاده دیزی دارای ابعاد طول 68 در عرض 70 در ارتفاع 140 سانتیمتر میباشد
  • دارای ورق رویه فولاد رنگی ضخامت 0/8 میباشد
  • ورق داخل از جنس گالوانیزه 1 میل یباشد
  • دارای طبقات مجزا برای قرار گیری ظروف دیزی بر روی این طبقات میباشد
  • استفاده از سیستم انتقال حرارت به هر طبقه میباشد
  • دستگاه زیر مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود میباشد
  • استفاده از گاز شهر و گاز کپسول را شامل میشود
  • گرمکن غذا ایستاده دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد
  • قابل تولید در سایز های مختلف و مناسب با خواسته مشتری میباشد
  • تلفن های تماس _09120306906 میباشد
2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.