کباب پز گازی ایستاده
به این مطلب امتیاز دهید

کباب پز گازی ایستاده 16 شعله

قیمت کباب پز گازی

کباب پز گازی ایستاده  بهترین وسیله برای پخت انواع کباب و جوجه  میباشد.این دستگاه زیر مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی میباشد.ظرفیت پخت تا 30 سیخ را دارا میباشد.دارای 16 شعله چدن 6 سانتیمتری بسیار مرغوب میباشد.دارای مدل های مختلف و سفارشی در ابعاد سفارشی و دلخواه میباشد.

کباب پز صنعتی مناسب ترین گزینه برای قرار گیری در کنار انواع سینک صنعتی میباشد.دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد.دارای پایه های استیل پروفیل 40*40 بسیار عالی و مقاوم.چدن های سنگین قرار گرفته بر روی شعله ها و همچنین طراحی جدید و CNC شده بسیار عالی را دارا میباشد.

کباب پز رومیزی جدید

کباب پز رومیزی جدید

قیمت انواع کباب پز گازی ایستاده

قیمت کباب پز ایستاده استیل

قیمت انواع کباب پز استیل (Steel barbecue)در تجهیزات آشپزخانه صنعتی آریا استیل بسیار عالی میباشد.علاوه بر قیمت کیفیت بسیار عالی را نیز دارا میباشد.رویه کار از استنلس استیل 430 خشدار تهیه و تولید شده است.که به 304 نگیر بدون خش نیز قابل تغییر میباشد.قیمت کباب پز گازی به صورت متری محاسبه میشود.

دارای دو مدل پایه استیل و پایه آهن میباشد.بسته به تاریخ مورد سفارش قیمت ها قابل تغییر میباشد.

قیمت این محصول در خرداد ماه 1400 متری سه میلیون و هشتصد هزار تومان میباشد.برای استعلام قیمت بروز با شماره:02156577216 تماس حاصل فرمایید.مناسب برای کبابی ها برای پخت انواع کباب،جوجه کباب،ماهی و جگر میباشد.

کباب پز گازی

کباب پز گازی ایستاده دهنه 40 سانتیمتری با ظرفیت قرار دادن 30 سیخ کباب بسیار عالی برای رستورانها میباشد.استفاده راحت و آسان در کترینگها با پایه های فلزی و استیل به دلخواه مشتری میباشد.قابل استفاده بصورت گاز شهری و کپسول میباشد.دارای شمعک و پیچ تنظیم مشعل میباشد.

تمام استیل 430 خشدار و یا 304 نگیر به انتخاب مشتری میباشد.کباب پز گازی مورد استفاده در رستوران ها ،کترینگ ها،هتل ها،قهوه خانه ها،و کبابی ها میباشد.دارای دو مدل رومیزی و ایستاده پایه دار میباشد.استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه احاظ شده است.دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش نیز میباشد.

کباب پز رو میزی استیل

کباب پز رومیزی استیل

کباب پز رو میزی استیل مخصوص پخت کباب در فضای کوچک و خانه میباشد.این دستگاه زیر مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود میباشد.درست کردن کباب و جوجه کباب در منزل کار پیچیده ای میباشد که به کمک این کباب پز به آسانی میتوان کباب عالی را پخت و نوش جان کرد.

بدنه کامل استیل(استنلس استیل) میباشد.رویه بلند طراحی شده برای جلوگیری از چسبیدن مواد روی سیخ میباشد که باعث پخت بهتر و تمیزی بیشتر میشود. کباب پز رومیزی استیل دارای هفت عدد چدن بسیار مقاوم به طول 30 سانت میباشد.همچنین کباب پز ها در مدل های تابشی و بدون دود نیز موجود میباشند.

مشخصات فنی کباب پز گازی ایستاده:

  • ابعاد کباب پز گازی ایستاده دهنه 40 سانتیمتر عرض 55 سانتیمتر طول یک متر میباشد
  • رویه کار از استنلس استیل 430 خشدار یا 304 بدون خش نگیر به انتخاب مشتری میباشد
  • دستگاه دارای سه شعله گازی و 16 عدد چدن مرغوب میباشد
  • دارای چدن های سنگین و مرغوب میباشد
  • پایه های کار از جنس استنلس استیل میباشد و ابعاد 40*40 قوطی استیل
  • دستگاه  دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد
  • دستگاه زیر مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود میباشد
  • شماره های تماس برای ثبت سفارش و مشاوره رایگان 
  • 02156577216_09122898915

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.