کانتر گرم سه بنماری
5/5 - (1 امتیاز)

کانتر گرم سه بنماری

 

کانتر گرم سه بنماری بهترین وسیله برای انواع رستوران سلف سرویس و فست فود میباشد.این دستگاه زیر مجموعه تجهیزات فست فود و تجهیزات آشپزخانه صنعتی میباشد.سایز 120 همراه سه لگن 1/1 استنلس استیل میباشد.برای گرم و تازه نگهداشتن انواع غذای سلف استفاده میشود.

مناسب برای جایگزینی در کنار انواع گرمکن غذا میباشد.دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد.دارای دو مدل برقی و گازی میباشد.

کانتر گرم با رف و شیشه بهترین تولیدی تهران

دستگاه کانتر گرم با رف و شیشه بهترین وسیله در فست فود ها و رستورانها میباشد.از این دستگاه برای گرم و تازه نگه داشتن غذا در فست فود ها استفاده میشود.دستگاه زیر مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود میباشد.

کانتر گرم چیست؟

به وسیله ای که برای گرم نگهداشتن غذا در خط سلف سرویس استفاده میشود کانتر آش یا تاپینگ گرم میگویند.سیستم چرخش آب گرم در زیر بنماری های تعبیه شده عملکرد کانتر گرم فست فود میباشد.با گرم شدن آب زیر بنماری توسط المنت آب گرم شده و باعث گرم و تازه ماندن غذا و مواد داخل بنماری ها میشود.کانتر گرم سه بنماری

قیمت انواع کانتر گرم

قیمت انواع کانتر (Types of counters)در تجهیزات فست فود آریا استیل نوین بسیار مناسب تر از دیگر برندها میباشد.برند آریا استیل نوین علاوه بر قیمت های عالی کیفیت مثال زدنی نیز دارا میباشد.استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه موجود و بهره گیری از دانش فنی بسیار بالا توانسته ایم به تولید با کیفیت عالی دست یابیم.

کانتر رستوران سلف سرویس

کانتر رستوران سلف سرویس بهترین وسیله برای گرم و تازه نگهداشتن انواع غذاها میباشد.این دستگاه دارای یک وان نگیر میباشد که آب در آن گرم میشود.سیستم انقال گرما از آب داغ شده در وان به سطح زیرین بنماری باعث گرم ماندن غذا میشود.

سیستم های تعبیه شده در کانتر های آریا استیل باعث تازه ماندن غذا و گرم ماندن در مدت بیشتری میشود.رف ایجاد شده در جلوی دست مشتری برای قرار دادن انواع ظروف و بشقاب ها میباشد.

مشخصات فنی

  • ابعاد کانتر گرم سه بنماری طول 120 در عرض 80 در ارتفاع 90 میباشد
  • رویه کار از استنلس استیل 430 خشدار میباشد
  • دستگاه دارای یک سال ضمانت آریا استیل نوین و ده سال خدمات پس از فروش میباشد
  • سه لگن بنماری 1/1 بسیار عالی به عمق 15 سانتیمتر برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.
  • این کانتر زیر مجموعه تجهیزات فست فود و تجهیزات آشپزخانه صنعتی میباشد
  • تلفن های تماس 09120306906_09122898915
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.