قیمت فر دیزی پز
به این مطلب امتیاز دهید

قیمت فر دیزی پز رومیزی آریا استیل در تجهیزات آشپزخانه صنعتی

قیمت فر دیزی پز (price of daisy oven)در تجهیزات آشپزخانه صنعتی آریا استیل بسیار عالی میباشد.این دستگاه بهترین گزینه برای پخت انواع دیزی سنگی میباشد.آریا استیل نوین تولید کننده بهترین تجهیزات فست فود و تجهیزات آشپزخانه صنعتی میباشد.انواع این دستگاه شامل رومیزی و پایه دار میباشد.

این فر مناسب برای جایگیری در کنار انواع فر کته پز و اجاق گاز صنعتی در قهوه خانه ها و رستوران ها میباشد.دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد.استفاده از استنلس استیل 430 خشدار ضخامت 0/8 در بهترین کیفیت را دارا میباشد.

فر دیزی پز

فر دیزی پز بهترین وسیله برای پخت انواع دیزی سنگی و آبگوشت میباشد.این وسیله در چایخانه ها و قهوه خانه ها و دیزی سراها بسیار کاربرد دارد.تعداد ظرفیت عبارت است از 32/64/96 میباشد.بسته به خواسته مشتری مدلهای رومیزی و پایه دار این محصول موجو میباشد.رویه به کار رفته استنلس استیل 304 بدون خش یا 430 خشدار موجود میباشد.

در سال 99 موفق به صادرات این محصول بصورت سفارشی به کشور فرانسه شده ایم.با در نظر گرفتنگاز مصرفی و فشار گاز در فرانسه و استندارد های موجود آن کشور این دستگاه را طراحی کردیم.دستگاهی با متریال جدید و بسیار مناسب با سرشلنگی های متفاوت نسبت به ایران در نظر گرفته ایم.

قیمت فر دیزی پزی

نرخ این دستگاه در تجهیزات آشپزخانه صنعتی آریا استیل بسیار مناسب میباشد.قیمت این محصول با توجه به جنس استنلس استیل استفاده شده قابل تغییر میباشد.صادرات این محصول به فرانسه و انگلیس یکی از نکات مهم فر دیزی پز رومیزی میباشد.

با بهترین کیفیت و بهترین قیمت در تولیدات داخلی میباشد.عکسی که مشاهده میکنید نمونه دیزی پز آریا استیل میباشد که مدل صادراتی این محصول میباشد.تولید با بهترین متریال و مواد اولیه ممکن و دانش فنی گروه تولید توانسته ایم به تولید بسیار مطلوب این محصول دست پیدا کنیم.با توجه به قیمت فر دیزی پز در ایران توانسته ایم به ثبات در روند قیمت گذاری این محصول برسیم.

دیزی پز رومیزی

دیزی پز رومیزی آریا استیل نوین بهترین محصول برای پخت در فضای بسیار کم میباشد.معمولا در قهوه خانه ها و رستورانهایی که فضای کمی را در اختیار دارند مدل رومیزی بسیار پر استفاده میباشد.مدل رومیزی دیزی پز دارای ظرفیت انتخابی 32 64 تایی میباشد.طرح سفارشی میباشد و برای سفارش باید 10 روز زودتر تماس حاصل فرمایید.

مناسب برای پخت آبگوشت در حجم کم را شامل میشود.مثلا برای رستوران که روزی 30 الی 40 آبگوشت به مشتریان خود عرضه کند بسیار عالی میباشد.یا برای عرضه این محصول در کشورهایی بغیر از ایران بسیار عالی میباشد.

مشخصات فنی و قیمت فر دیزی پز رومیزی:

  • این دستگاه با ظرفیت های /16/32/64/96 تایی موجود میباشد
  • دارای رویه کاملا استیل 304 بدون خش یا 430 خشدار میباشد
  • قیمت فر دیزی پز در تجهیزات آریا استیل نوین بسیار مناسب میباشد
  • نرخ  فر دیزی پز آریا استیل بسیار مناسب و عالی میباشد
  • دارای دستگیره نسوز تعبیه شده در قسمت درب دیزی پز
  • دارای پایه های چرخشی برای تنظیم کردن ارتفاع مناسب
  • دستگاه دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد قیمت دیزی پز
  • با اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی ما را یاری فرمایید
  • تلفن تماس جهت مشاوره و ثبت سفارش شرکت آریا استیل نوین :09122898915__
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.