دیزی پز رومیزی
به این مطلب امتیاز دهید

دیزی پز رومیزی

بهترین گزینه برای پخت سریع و با کیفیت دیزی  در فضای کم دیزی پز رومیزی میباشد.اکثر سفره خانه ها و دیزی سراها با مشکل کمبود فضای مناسب و جاگیر بودن این وسیله گله داشته اند ولی آریا استیل نوین با طراحی جدید و با کیفیت خود توانسته این مشکل را نیز مرتفع کند.این دستگاه زیر مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود میباشد.

مناسب برای قرار گیری در کنار گرمکن غذا مخصوص دیزی میباشد.دیزی پخته شده توسط دستگاه دیزی پز به گرمخانه غذا دیزی انتقال میدهیم تا بصورت گرم و تازه به دست مشتری برسد.مناسب برای پخت انواع آبگوشت و دیزی و آب قلم میباشد .

دیزی پز ایستاده

دیزی پز ایستاده

قیمت فر دیزی پز رومیزی

قیمت فر دیزی پزی (Daisy desktop oven)در تجهیزات آشپزخانه صنعتی آریا استیل بسیار مناسب میباشد.با بهترین کیفیت و بهترین قیمت در تولیدات داخلی میباشد.عکسی که مشاهده میکنید نمونه دیزی پز آریا استیل میباشد که مدل صادراتی این محصول میباشد.تولید با بهترین متریال و مواد اولیه ممکن و دانش فنی گروه تولید توانسته ایم به تولید بسیار مطلوب این محصول دست پیدا کنیم.

فر دیزی پز رومیزی

دیزی پز  آریا استیل نوین بهترین محصول برای پخت در فضای بسیار کم میباشد.معمولا در قهوه خانه ها و رستورانهایی که فضای کمی را در اختیار دارند مدل رومیزی بسیار پر استفاده میباشد.مدل رومیزی دارای ظرفیت انتخابی 32 64 تایی میباشد.طرح سفارشی میباشد و برای سفارش باید 10 روز زودتر تماس حاصل فرمایید.

_ابعاد و تعداد گنجایش دیزی بستگی به سفارش مشتری قابل تغییر میباشد.ظرفیت این فر به صورت 28 تایی میباشد.مناسب برای رستوران های خارج از کشور که دسترسی به وسایل ایرانی را ندارند.تولید مطابق استانداردهای فرانسه و انگلیس و صادر به این کشور ها ارز افتخارات این مجموعه میباشد.

رویه و بدنه کار به صورت استنلس استیل (ضد خش) میباشد.طراحی جدید و استفاده از سیستم فشار قوی (بنا به سفارش)تعبیه شده است.گروه صنعتی آریا استیل با توجه به شکل و مدل طراحی شده در ذهن شما و خواسته شما دستگاه را به صورت نوین طراحی تولید و تحویل شما مشترین عزیز قرار میدهد.

مشخصات فنی دیزی پز رومیزی :

  • ظرفیت های  دیزی پز رومیزی 32/64/96 بسته به سفارش مشتری میباشد
  • دارای دستگیره نسوز تعبیه شده در درب دستگاه
  • دارای رویه کاملا استیل 304 بدون خش یا 430 خشدار میباشد
  • دارای فندک و ترموکوپل برای راحتی کار
  • رویه دیزی پز رومیزی استنلس استیل بضخامت 1 میل میباشد
  • پایه های چرخشی قابل تنظیم ارتفاع و دستگاه زیر مجموعه تجهیزات فست فود و تجهیزات آشپزخانه صنعتی میباشد
  • شماره های تماس بخش فروش
  • 02156577216_09122898915
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.