راههای موفقیت رستوران کوچک
به این مطلب امتیاز دهید

راههای موفقیت رستوران کوچک

در این مقاله به بررسی برخی از موارد راههای موفقیت رستوران کوچک وخرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی میپردازیم.مقالات دیگر را اینجا دنبال کنید.

1- همواره به مشتریان نزدیک بمانید.

2- اگر کیفیت غذا و خدمات پایین باشد، تمامی روشهای بازاریابی دنیا هم نخواهد توانست مشتریان همیشگی ایجاد کنند.

3- عوامل موفقیت خود را بشناسید و آنها را هیچگاه متوقف نکنید.

4- منحصر بفرد و جالب توجه بودن

5-منوی ساده ولی لذیذ

6-چیدمان و تعداد صندلی

7-برند و نشان تجاری را حتما باید ثبت کنید

8- صمیمیت و حسن رفتار کارکنان رستوران

9-خاطره انگیز بودن محیط رستوران

10- رسانه ها و شبکه های اجتماعی

عوامل موفقیت در رستوران

این ده مورد نمونه راههای جذب مشتری در رستوران و موفقیت رستوران حتما باید رعایت شود.

ما در ادامه به توضیح چند مورد بخصوص آن میپردازیم.این موارد زیر مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی میباشد.

هر رستورانی هر چقدر هم که کوچک باشد اما حداقل یک کارگر دارد. برای مدیریت رستوران‌ نخستین مرحله شناسایی وظایف مربوط به کارگران است و دوم محول کردن این وظایف به افراد مناسب و مرتبط.

در راستای تقسیم مسئولیت‌ها و وظایف باید به این نکته توجه داشته باشید که هر کار متناسب با شخصیت و ویژگی‌های درونی افراد تقسیم شود. پس اول کارمندان را  شناخته و با ویژگی‌آن‌ها آشنا شوید سپس اقدام به تقسیم وظایف کنید.

یک زمانی آینده تبلیغات بود٬ ولی در حال حاضر خود تبلیغات هست. برند نشان تجاری خود را در توییتر٬ فیس بوک و اینستاگرام همیشه فعال داشته باشید. داشتن  سایت خوب و آپدیت برای اپلود تصاویر خوب و یا ثبت نام رستوران خود در سایت های معتبر مرتبط میتواند در فروش بیشتر کمک بزرگی به شما بکند. در این زمینه حتما بروز و آنلاین فعال باشید.

هیچ چیزی قابل قیاس با داشتن کارکنان با  شخصیتی منحصر بفرد نیست٬ کارکنان باید برای مشتریان به یادماندنی و خاطره انگیز باشند. داشتن کارکنان خوش برخورد و شوخ در رستوران برای بازگشت دوباره مشتری و پیشنهاد آن به دیگران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

منحصر بفرد بودن رستوران

منحصر بفرد بودن رستوران یکی از راههای موفقیت رستوران کوچک میباشد.یعنی اینطور که شما نسبت به سایر رستوران ها از یک مزیت برخوردار باشید.این مزیت میتواند دکور مغازه,برخورد با مشتری,لیست قیمت ها,نوستالژی بودن فضای رستوران و غیره باشد.

شما اگر یکی از این فاکتور ها را به همراه داشته باشید میتوانید کسبی بسیار موفق نسبت به سایر رقبا را داشته باشید.مثلا فست فود دهه شصتی ها بسیار در این مورد موفق عمل کرده است.

نوستالژی

منوی ساده ولی لذیذ

منوی ساده و لذیذ نیز میتواند یکی از راههای موفقیت رستوران کوچک باشد.بدین صورت که به جای در آوردن غذاها با اسم های پیچیده و بی منطق منوی ساده ولی با کیفیت داشته باشید.قیمت و منوی غذایی مناسب بسیار فاکتور مهمی در موفقیت رستوران کوچک میباشد.

 صمیمیت و حسن رفتار کارکنان رستوران

صمیمیت و حسن رفتار کارکنا نیز میتواند یکی از راههای موفقیت رستوران کوچک باشد.مشتری معمولا دنبال غذای خوب به همراه احترام و برخورد خوب بین کارکنان میباشد.امروزه برخورد کارکنان یکی از المان های افراد برای انتخاب یک رستوران میباشد.

بعد از غذای خوب فاکتور اکثریت مردم برای انتخاب یک رستوران یا فست فود برخورد مناسب کارکنان آن مجموعه میباشد.در نظر گرفتن این مورد بسیار توصیه میشود برای موفقیت در هر شغلی میباشد.

 رسانه ها و شبکه های اجتماعی

تبلیغات در رسانه ها و شبکه های اجتماعی نیز یکی از راههای موفقیت رستوران کوچک میباشد.امروزه و با گستردگی بیش از حد فضای مجازی میتوان تبلیغات در این محیط حساب ویژه باز کرد.با تبلیغات هدفمند در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی میتوان از درصد بالای تاثیر این شبکه ها بر رونق کسب و کار استفاده نمود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.