ملزومات فست فود
5/5 - (1 امتیاز)

 11 نکته ملزومات فست فود و راه اندازی فست فود

لیست محتوا

ملزومات فست فود

در این مقاله قصد داریم راههای جدید برای راه اندازی فست فود و رستوران را برای شما بیان کنیم.11 نکته مهم از خرید تجهیزات فست فود و راه اندازی انواع رستوران و ملزومات فست فود میباشد.

راهنمای ما برای شروع یک رستوران یا فست فود، تمام اطلاعات ضروری را پوشش می دهد تا به شما در تصمیم گیری در مورد این کسب و کار مناسب برای شما کمک کند. اطلاعات مربوط به فعالیت روزانه یک صاحب رستوران، رستوران هدف، پتانسیل رشد، هزینه های راه اندازی، ملاحظات قانونی و خرید تجهیزات فست فود موارد دیگر را یاد بگیرید.

اول به این موضوع میپردازیم که چگونه ملزومات فست فود را بشناسیم و تهیه کنیم.

برای دیدن قیمت تجهیزات فست فود  کلیک کنید.

راه اندازی فست فود

راه اندازی فست فود دارای شرایط و ضوابط خاص خودش میباشد.اول اینکه بودجه مورد نیاز برای راه اندازی فست فود را داشته باشید.دو اینکه هدف از راه اندازی فست فود را بدانید.سوم تخمین درآمد فست فود را داشته باشید.معمولا سود فست فود نسبت به بقیه شغل ها بسیار بالاتر و بیشتر میباشد.

به همین علت اکثرا دنبال راه اندازی فست فود و ساندویچی و اطلاع از قیمت لوازم فست فود و تجهیزات فست فود میباشند.در این مقاله به بیان راه اندازی 0 تا 100 فست فود میپردازیم.

مراحل راه اندازی فست فود

 

مراحل راه اندازی فست فود

هنگام راه اندازی فست فود جدید یا نوسازی یک کسب و کار موجود انتخاب تجهیزات آشپزخانه رستوران مناسب برای موفقیت ضروری است. تیم کارشناسان ما لیستی از تجهیزات ضروری رستوران را ایجاد کرده اند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که هنگام تجهیز آشپزخانه خود، تمام پایه های ‌کار شما پوشیده است.

توجه به این نکته مهم است که انواع مختلف فست فود ها و رستوران ها ممکن است به تجهیزات اضافی یا سبک های مختلفی نیاز داشته باشند که ممکن است در این لیست نباشد. درعوض، این لیست شامل مواردی است که هر فست فود و رستورانی به آن نیاز دارد، و پایه‌ای را ارائه می‌کند که می‌توانید برای برآورده کردن نیازهای خاص خود از آن استفاده کنید.

در این لینک شما میتوانید لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی را مطالعه کنید.

ما این مقاله را بر اساس گروه بندی های مختلف تجهیزات رستوران و ملزومات فست فود ،تجهیزات راه اندازی فست فود به پنج بخش تقسیم کردیم.

    تجهیزات آشپزی فست فود و رستوران

    تجهیزات برودتی

    تجهیزات ذخیره سازی

    تجهیزات آماده سازی غذا

    ظروف کوچک

    تجهیزات سرایداری

 تجهیزات آشپزی فست فود و رستوران

 تجهیزات آشپزی فست فود و رستوران

تجهیزات فست فود در آشپزخانه یک رستوران تجهیزات آشپزی پایه و اساس هر آشپزخانه صنعتی است. هنگام انتخاب تجهیزات آشپزی برای رستوران خود، حتماً به این فکر کنید که بیشتر از چه تجهیزاتی استفاده می کنید.

اگرچه قطعات کوچک‌تر تجهیزات ممکن است ارزان‌تر باشند، اما اگر بخواهید به طور منظم از آنها استفاده کنید، ممکن است نیازهای ظرفیت شما را برآورده نکنند و در درازمدت هزینه بیشتری برای کسب‌وکار شما به همراه داشته باشد.

در اینجا لیستی از وسایل مورد نیاز فست فود پخت و پز  آمده است:   

وسایل مورد نیاز فست فود

در اداه به بررسی وسایل مورد نیاز برای راه اندازی فست فود میپردازیم.توضیح تک به تک هر کدام برای کدام منو پیتزا یا ساندویچ مناسب هستند میپردازیم.برای این تجهیزات راه اندازی فست فود را مهم ترین میدانیم چون یکی از مهم ترین ارکان راه اندازی فست فود به حساب می آیند.

فر پیتزا صندوقی:

 

فر پیتزا صندوقی اتوماتیک

این قطعه همه کاره از تجهیزات را می توان برای پخت، برشته کردن، پختن و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد. در نتیجه، یک فر (یا اجاق های متعدد، بسته به کسب و کار شما) ضروری است.    فر پیتزا صندوقی بسیار عالی در ملزومات فست فود و راه اندازی فست فود میباشد.

دستگاه سرخ کن صنعتی:

 

دستگاه سرخ کن صنعتی

در حالی که دستگاه سرخ کن صنعتی برای تهیه سیب زمینی سرخ کرده، مرغ سوخاری ،هات داگ و سایر موارد دلخواه مشتری ایده آل هستند، می توانید از آنها برای سرخ کردن انواع غذاها در فست فود برای منو فستفود خود استفاده کنید.  مهم ترین بخش راه اندازی فست فود و ملزومات فست فود دستگاه سرخ کن صنعتی میباشد.

  دستگاه گریل صنعتی:

دستگاه گریل صنعتی

Charbroilers و سایر دستگاه گریل صنعتی طعم دودی و ذغالی را به برگر و استیک ذغالی می دهند که برای بسیاری از دستور العمل های پخت مختلف عالی است.   Griddle دارای دو مدل گریل ذغالی و گریل تخت میباشد.

تجهیزات برودتی:

تجهیزات برودتی

کابینت‌های نگهدارنده، غذای شما را در دمای خاصی نگه می‌دارند، که آن‌ها را برای نگهداری غذا تا زمانی که آماده سرو شود یا نان‌ها را قبل از پخت، ایده‌آل می‌کند.   

  (Salamandor or boiler)دستگاه سالاماندر :

این محصولات برای تمام کردن غذاها، برشته کردن نان یا آب کردن(ذوب کردن) پنیر عالی هستند. همچنین salamandor خروجی حرارت کافی برای کباب کردن ماهی قزل آلا یا پختن غذاها دارند.

    توستر:

اگر قرار است فست فود شما منوی توستر هم داشته باشد، یک توستر صنعتی برای نان و شیرینی‌هایتان ضروری است. 

   قهوه جوش:

قهوه یک نوشیدنی محبوب است و یک افزودنی عالی به سرویس نوشیدنی شماست، حتی اگر منوی صبحانه ندارید و کافه یا نانوایی باز نمی کنید.   

مایکروویو:

مایکروویو روشی مناسب برای گرم کردن سس ها، یخ زدایی مواد غذایی منجمد و گرم کردن مجدد محصولات است.علاوه بر این، با تجهیزات پخت و پز، ضروری است که نوع برق مناسب را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید. همچنین، توجه داشته باشید که ممکن است برای نصب موفقیت آمیز تجهیزات آشپزی خود به شیلنگ های گاز اضافی و سایر قطعات نیاز داشته باشید.

تجهیزات برودتی و ذخیره سازی

تجهیزات برودتی و ذخیره سازی

یخچال مکانی برای نگهداری تجهیزات و مواد تشکیل دهنده در اختیار شما قرار می دهد. بزرگترین عاملی که هنگام انتخاب تجهیزات ذخیره سازی باید به آن توجه کرد ظرفیت و شکل است. شما باید تجهیزاتی را انتخاب کنید که بتواند میزان غذای مورد نیاز رستوران شما را تامین کند و همچنین تجهیزاتی را انتخاب کنید که با چیدمان آشپزخانه شما مناسب باشد.

تجهیزات برودتی و یخچال صنعتی در آشپزخانه سبک های مختلفی از تجهیزات برودتی وجود دارد و سبکی که انتخاب می کنید به نوع رستوران و نیازهای خنک کننده خاص شما بستگی دارد. اما، در اینجا چند نمونه وجود دارد که یک رستوران استاندارد ممکن است انتخاب کند:  

   یخچال و فریزر صنعتی:

یخچال قنادی ابعاد و اندازه

برخی از انواع رایج یخچالهای صنعتی عبارتند از: یخچال کبابی، یخچال های رستوران،یخچال تاپینگ فست فود میباشد. این احتمال وجود دارد که رستوران شما به ترکیبی از انواع مختلف نیاز داشته باشد.  نقش مهمی در راه اندازی فست فود و ملزومات فست فود برعهده دارد.

فریزر صنعتی:

فریزر صنعتی ها مانند فریزر صندوقی،فریزر ایستاده،فریزر میزکاری در اندازه ها و سبک های مختلف مطابق با نیازها و ظرفیت های غذایی شما هستند. 

   دستگاه یخساز صنعتی:

دستگاه یخساز صنعتی  یخ ساز جزء ضروری برای سرویس نوشیدنی در هر رستورانی هستند. علاوه بر این، کافه‌ها، بارها و خواربارفروشی‌ها ممکن است از یخ برای تهیه اسموتی یا کوکتل‌های ترکیبی استفاده کنند.  

  دستگاه های پخش نوشیدنی برخی موسسات مانند فست فود و رستوران های معمولی فست فود ممکن است دستگاه های توزیع کننده نوشیدنی سلف سرویس داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است آنها را در ایستگاه های انتظار داشته باشند. هنگام انتخاب یک توزیع کننده، به این فکر کنید که چند گزینه نوشابه را می خواهید سرو کنید و کدام مارک نوشابه را انتخاب می کنید.

تجهیزات آماده سازی

تجهیزات آماده سازی

غذامیکسر تجاری کوچک روی میز استیل ضد زنگ وقتی صحبت از تجهیزات آماده سازی غذا می شود، رستوران های مختلف بسته به دستور غذا، اقلام مختلفی را در لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی خود خواهند داشت. به جای فهرست کردن همه اقلام بالقوه ای که می توانید سفارش دهید، لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی حرفه ای خود را به موارد ضروری محدود کردیم که اکثر عملیات های خدمات غذایی به آن نیاز دارند:  

غذاسازها:

این وسایل همه کاره می توانند به کاهش زمان آماده سازی کمک کنند. می توانید از آنها برای تهیه سس، ترکیب مواد، خرد کردن سبزیجات، برش پنیر و موارد دیگر استفاده کنید. این محصول نیز یکی از ملزومات فست فود به حساب می آید.  

میز کار استیل صنعتی های :

میز کار آشپزخانه صنعتی

وسایل و تجهیزات را بالای این میزهای محکم قرار دهید یا از آنها به عنوان سطحی برای آماده سازی مواد یا مونتاژ ظروف استفاده کنید.میزکار استیل مناسب برای قرار گیری در آشپزخانه ها بای کارهای خدمات و قرار گیری انواع ملزومات فست فود بر روی این میزها میباشد.

   میکسرها و خمیرگیر ها:

در حالی که نانوایی ها و پیتزا فروشی ها ممکن است بیشتر از همزن های صنعتی استفاده کنند، این قطعه ابزار مفیدی است که هر رستورانی باید داشته باشد. برای هم زدن انواع آرد و آب برای تهیه خمیر میباشد.

   آسیاب ادویه جات:

در حالی که استفاده از ادویه های از قبل آسیاب شده مقرون به صرفه است، ادویه ها و گیاهان تازه آسیاب شده طعم منحصر به فردی دارند که می تواند به دستور العمل های شما طعم بیشتری بدهد.

مخلوط کن ها:

مخلوط کن ها که بیشتر در بارها و کافه ها یافت می شوند، کاربردهای زیادی دارند. شما می توانید از آنها برای تهیه نوشیدنی، ترکیب سس ها یا تهیه ماریناد استفاده کنید.ظروف کوچکسرآشپز با دستکش یکبار مصرف و بریدن سبزیجات ظروف کوچک ابزاری هستند که کارمندان شما در آشپزخانه برای تهیه و طبخ غذاهای شما استفاده می کنند.

هنگام سفارش ظروف کوچک برای آشپزخانه جدید خود، اطمینان حاصل کنید که مقدار مناسبی را خریداری کرده اید، تا کارمندان شما برای یک مورد نجنگند. در اینجا لیست ما از ظروف کوچک ضروری برای آشپزخانه تجاری شما آمده است:  

چاقوهای سرآشپز:

چاقوی رستوران

مجموعه چاقوهای تیز آشپزخانه  مهمترین مجموعه ابزار آشپزخانه هستند. چاقوهای تیز آشپز نه تنها آماده سازی غذا را آسان می کند، بلکه خطربریدگی را نیز کاهش می دهد.   

تخته های برش:

همچنین، اگر می خواهید آشپزخانه خود را برای جلوگیری از آلودگی ایمن کنید، می توانید تخته های برش چند رنگ خریداری کنید و دستورالعمل های HACCP را دنبال کنید.

کاسه مخلوط کن:

هنگام خرید کاسه مخلوط کن، مطمئن شوید که چندین اندازه برای کاربردهای مختلف تهیه کنید.   

ماهی تابه ها:

انواع مختلفی از تابه ها مانند تابه سس قارچ، سرخ کردنی، آب پز و سرخ کردنی وجود دارد. قبل از ثبت سفارش، در نظر بگیرید که آشپزخانه شما به چه نوع و چه مقداری نیاز دارد.  یکی دیگر از ملزومات فست فود هستند که بسیار کاربردی میباشد. 

قابلمه ها و دیگ ها:

مشابه تابه ها، انواع مختلفی از قابلمه ها وجود دارد، مانند قابلمه های پخت و پز، دیگ های دوبل، قابلمه پاستا، قابلمه های سس و غیره.   

همزن دستی:

همزن دستی ابزار مفیدی است که می توانید از آن برای وارد کردن هوا به مواد خود استفاده کنید و بافتی سبک و پف دار به آنها بدهید. همچنین می‌توانید از بین انواع مختلف همزن بهترین نوع همزن را انتخاب کنید.

تابه های غذا:

ظروف را در فر در تابه های غذا آماده کنید یا از آنها برای نگهداری غذا در گرمکن غذا استفاده کنید تا زمانی که برای سرو آماده شود. تابه های غذا مخصوصاً برای کترینگ ها برای حمل غذا و بوفه ها برای سرو غذا روی میزهای بخار ضروری است. 

   قاشق‌های آشپزخانه:

با قاشق های که ملزومات فست فود هست،سس‌ها را هم بزنید، غذاها را در بوفه سرو کنید، یا با قاشق‌های آشپزخانه، مواد را از یک کاسه بردارید. این ابزار همه کاره باید در لیست تجهیزات رستورانی باشد.  

  انبر:

انبر

انبرها کاربرد زیادی دارند و بسته به نیازتان می توانید از آن برای تهیه غذا، آبکاری یا سرو غذا استفاده کنید.

تجهیزات سرایداری 

نظافت در صنعت خدمات غذایی و ملزومات فست فود ضروری است، بنابراین باید مطمئن باشید که کسب و کار جدید شما تمام تجهیزات سرایداری و لوازم نظافت مورد نیاز خود را دارد. رستوران‌های مختلف بسته به وسایل و کفپوش‌هایی که دارند ممکن است به لوازم نظافتی مختلفی نیاز داشته باشند، اما در اینجا فهرستی از لوازم نظافت ضروری برای هر عملیات وجود دارد:

پارچه‌های میکروفایبر و پارچه‌های تمیزکننده:

پارچه‌ها و پارچه‌های میکروفایبر کاربردهای زیادی در رستوران‌ها دارند، از تمیز کردن مواد ریخته شده، پاک کردن میز و صندلی، صیقل دادن ظروف شیشه‌ای و غیره.   

سینک صنعتی:

سینک صنعتی برای تمیز کردن و ضدعفونی کامل محصولات شما و رعایت قوانین بهداشتی ضروری هستند. علاوه بر سینک ظرفشویی 3 محفظه، باید روی یک چربی گیر و یک شیر آب صنعتی نیز سرمایه گذاری کنید.   

مواد شیمیایی و ضدعفونی کننده های خدمات غذایی:

مواد شیمیایی مناسب را برای تمیز کردن تجهیزات صنعتی خود انتخاب کنید و فراموش نکنید که مواد شیمیایی ضدعفونی کننده را نیز تهیه کنید که محصولات شما را برای تماس با مواد غذایی ایمن نگه می دارد.   

سطل های زباله و سطل های بازیافت:

هر مؤسسه ای به مکانی برای خلاص شدن از شر زباله ها نیاز دارد. سطل های زباله و سطل های بازیافت را خریداری کنید و آنها را به صورت استراتژیک در سرتاسر محل کار خود قرار دهید.  

پاک کن ها و سطل های پاک کن:

تمیز کردن کف های خود در پایان روز به تمیز کردن هرگونه ریخت و پاش و آشفتگی که در طول سرویس انباشته شده است کمک می کند.

    تابلوهای کف خیس:

علاوه بر موپ ها، به تابلوهای کف مرطوب نیاز دارید تا به مشتریان و کارمندان هشدار دهد که هنگام راه رفتن روی زمین خیس احتیاط کنند.   

اسکرابرها و اسفنج ها:

انواع اسکرابرها و اسفنج ها را با سایندگی های مختلف سفارش دهید تا گزینه های سنگینی برای کثیفی های چسبیده و همچنین اسفنج های نرم برای تمیز کردن وسایل ظریف داشته باشید.  

  لوازم سرویس بهداشتی:

حتماً دستشویی های خود را با لوازمی مانند دستمال توالت، حوله کاغذی، صابون دست، میزهای تعویض کودک تهیه کنید.   

جاروها و گردگیرها:

با این جاروها غذای ریخته شده روی زمین، گرد و غبار و موارد دیگر را جارو کنید. می توانید از آنها برای تمیز کردن آشفتگی ها در قسمت جلو یا پشت خانه استفاده کنید.  

  تمیز کردن سطل های شیمیایی:

با استفاده از این سطل های شیمیایی تمیز کننده مناسب، مواد شیمیایی تمیز کننده را با خیال راحت مخلوط کنید. علاوه بر این، این سطل ها در رنگ های مختلف هستند، بنابراین می توانید برای سازماندهی راحت تر آنها را کدگذاری کنید.

فست فود

چگونه یک رستوران تاسیس کنیم

بیش از 60 در صد از مردم ایران حداقل هفته ای یک بار از غذاهای آماده استفاده میکنند.با ماشینی شدن زندگی و کمبود وقت این روند رو به افزایش رفته است.شروع یک رستوران کار زمان بری میباشد، اما با برنامه ریزی متخصص، شما می توانید یک کسب و کار رستوران موفق را تاسیس کنید.

امروزه و با مشغله بی از حد خانواده ها فست فود بعنوان یار کمکی اعضای خانواده مخصوصا مادر خانواده میباشد.با بوجود آمدن زندگی ماشینی و شاغل بودن خانم خانواده معمولا در پایان روز وقتی برای درست کردن غذا نمی ماند.برای راحتی کار و زود آماده شدن غذا مجبور به روی آوردن به غذا های آماده میشویم.

با پیشرفت زندگی ها و تغییر سلیقه های غذایی مردم اکثرا فست فود عضوی جدا نشدنی از زندگی مردم ما شده است.همین امر باعث بوجود آمدن بازار داغ رستوران ها شده است.بصورتی که حتی در شرایط بد اقتصادی امروز نیز این صنعت رونق خود را از دست نداده است.ملزومات فست فود

1.نام و برند مناسبی را انتخاب کنید

هنگام راه اندازی فست فود(fastfood run)، و قبل از خرید تجهیزات فست فود مهم است که یک مفهوم روشن و نام تجاری داشته باشید. مفهوم رستوران شما شامل سبک سرویس رستوران شما، خدمات غذای شما و محیط رستوران شما است.ملزومات فست فود

این امر با نام تجاری شما هماهنگ است که هویت، شخصیت و ماموریت رستوران شما را تشکیل می دهد. نام تجاری شما نیروی نامشهود پشت مفهوم رستوران شماست و مفهوم رستوران شما نوعی از نام تجاری شما در عمل است.

  • بر اساس نوع دکور شما میتوانید نام برند را انتخاب کنید.مثلا اگر شما دکور نوستالوژیک دارید یا سنی؟
  • بر اساس غذاهای سرو شده شما مثلا اگر غذاهای سنتی در منو خود دارید یا غذاهای مدیترانه ای و کلاسیک؟

بر این اساس میتوان از نام های مختلفی استفاده کرد.توجه به مرتبط بودن نام تجاری با شغل شما بسیار مهم میباشد.مثلا اگر در زمینه خرید و فروش استیل فعالیت دارید حتما نام شما مربوط به بخش صنعتی باشد و فانتزی نباشد.ملزومات فست فود

یا اگر در زمینه لوازم آرایشی کار میکنید از نام های فانتزی و مرتبط با کار خود استفاده کنید و از نام های صنعتی و زمخت استفاده نکنید.بت در نظر گرفتن همه این موارد میتوان به جمع بندی مناسب برای پیدا کردن برند تجاری مناسب رسید.

نام برند فست فود

2.منوی خود را طراحی کنید

قبل از اینکه رستوران خود را باز کنید، می خواهید یک غذای اساسی غذا را که منو خود را نشان می دهد ایجاد کنید.

تصمیم گیری در مورد منو شما مهم است زمانی که از تجهیزات مورد نیاز خود، کارکنانی که استخدام می کنید و جمعیتی که امیدوار هستید مشتری شما بشوند.

در این مرحله، منو شما لازم نیست به طور کامل طراحی شده و یا دستور العمل های خود را باید به طور کامل اصلاح شده است.مگر اینکه مفهوم کل شما از موارد خاصی مانند مکان پیتزا جدا شود.

به این منظور که مکانی که شما رستوران خود را باز کرده اید با منوی غذایی شما منطبق باشد.یعنی مثلا اگر منوی غذای دریایی ندارید در یک منطقه ساحلی هستید با مشتری های احتمالی خداحافظی کنید.بر همین اساس باید منوی غذایی خود را با سلایق غذایی منطقه هماهنگ سازید.

با این حال، شما باید ایده ای جامع از تمام  قیمت ها و غذاهایی که سرو میکنید، داشته باشید. بعدها در فرایند باز کردن رستوران شما، منو خود را برای افزایش سود در نظر نگیرید و منو خود را به طور مداوم به روز کنید .ملزومات فست فود

3.یک پلان و نقشه برای رستوران خود در نظر بگیرید

داشتن طرح جامع و پلان فست فود کسب و کار هنگام خرید تجهیزات فست فود به شما و کارخانه تولیدی بسیار کمک خواهد کرد. . همچنین به شما کمک خواهد کرد که استراتژی خود را توسعه دهید و تک تک جزییات تجهیزات رستوران خود را به دست آورید. در زیر اجزای اصلی یک طرح کسب و کار رستوران است.

4.بر آورد هزینه ها و وام مالی

برآورد کل هزینه های راه اندازی که شما نیاز دارید تا رستوران خود را آغاز کنید. مبلغ مورد نیاز برای نگهداری رستوران خود در روزهای مختلف. پس از آن شما باید یک بودجه ایجاد کنید و سال آینده را پیش بینی کنید تا بدانید که چه مقدار باید در کسب و کار باقی بمانید.

بعد از این، ارزیابی کنید که چه مقدار پولی را برای استفاده به عنوان بودجه شروع به کار استفاده می کنید. تعیین کنید چه مقدار از شما نیاز دارید. به یاد داشته باشید هزینه های هر مجوزی که نیاز دارید را شامل می شود. برای دریافت وام های رستوران برای تامین هزینه های رستوران خود، درخواست کنید.وام های حختلفی برای اشتغال موجود میباشد که میتوانید استفاده کنید.ملزومات فست فود

5.انتخاب محل مناسب برای رستوران

برای انتخای محل مناسب رستوران رعایت موارد زیر الزامی میباشد.

  • قابلیت مشاهده و دسترسی:

منطقه ای را انتخای کنید که از لحاظ دید عمومی و جای پارک ماشین بسیار مناسب باشد.امروزه و با ترافیک های شهری داشتن جای پارک مناسب برای رستوران یک امری بسیار مهم میباشد.منطقه ای باشد که دسترسی به اتوبان و راه اصلی داشته باشد و مردم از تمام نقاط شهر بتوانند به سمت شما بیایند.

  • محل پر رفت و آمد:
  • محله پر رفت و آمد و شلوغ از لحاظ مشتری گزینه بسیار مهم دیگری میباشد.
  • پر رفت و آمد بودن محله باعث دیده شدن برند شما بصورت رایگان توسط افراد بسیار زیادی میشود.
  • از آن افراد بالاخره تعداد قابل قبولی به صورت امتحانی نزد شما خواهند آمد.
  • در اینصورت و با کیفیت غذای عالی مشتری های شما چند برابر میشوند.ملزومات فست فود
  • فاصله از رقبا:

بسیار معقول است که در جایی که بدون رقیب هستید رستوران خود را راه اندازی کنید.فاصله از رقبا همیشه به سود شما میباشد.باعث میشود که سود شما قابل قبول باشد و به ناچار رقبا کم نشود.

6.مجوز و اجازه

برای راه اندازی فست فود و رستوران نیاز به مجوز و جواز کسب میباشد.که با رجوع به اتحادیه های مربوطه و پرداخت فیش های بانکی میتوان در مدت زمان مشخص مجوزها را اخذ کرد.

"<yoastmark

7.تامین کننده تجهیزات فست فود پیدا کنید

  • مهم ترین گزینه پیدا کردن تامین کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود میباشد.
  • آریا استیل نوین بهترین تامین کننده انواع تجهیزات فست فود برای رستوران شما میباشد.
  • کامل ترین تجهیزات و دستگاهها با بهترین کیفیت و با گارانتی یک ساله عرضه میشود.
  • استفاده از مهندسان نقشه کش و طراح برای طراحی اولیه رستوران شما
  • اندازه گیری و تخمین مقدار جنس مصرفی
  • تهیه منو و آماده سازی مراحل اولیه کار
  • ساخت و تولید استاندارد ملزومات فست فود شما با توجه به فضای کاری و بودجه شما
  • راه اندازی رستوران یا فست فود توسط آشپزهای مجرب و کار بلد ملزومات فست فود
  • تامین انواع مواد اولیه از قبیل ادویه جات و خرده ریز ها در مدت زمان کم و با بهترین کیفیت
  • مورد بعد تامین کننده مواد اولیه رستوران یا فست فود برای راه اندازی فست فود شما میباشد.
  • به اینصورت که هر روز برای شما تمامی مواد اولیه با کیفیت و تازه را فراهم آورد.
  • وقت شما دیگر برای این گزینه تلف نشود و به کارهای دیگر رستوران رسیدگی کنید.

8.طرح و دکور رستوران را طراحی کنید

هنگام شروع یک رستوران، و قبل از خرید تجهیزات فست فود باید طرح و دکور داخلی و خارجی خود را پیاده کنید.

این طرح بر اساس فضای رستوران و منوی غذایی شما و هماهنگ با آنها باید باشد.

به طوری که هم طرحی با مد روز باشد و همسو با نیاز و منوی غذایی شما باشد.

دکوراسیون رستوران

9.استخدام کارمندان

یک گام بزرگ در راه اندازی فست فود و تجهیزات فست فود، استخدام کارکنان برای انجام کارهای روزانه رستوران  است. قبل از استخدام کارکنان، تمام نقش هایی را که باید در رستوران خاص خود پر کنید، در نظر بگیرید.

این مهم ممکن است شامل مدیریت منابع انسانی و سرپرستان، خرید مواد غذایی و نوشیدنی، تهیه و نگهداری محصولات، تهیه غذا، خدمات غذا، تمیز کردن غذا و شستشوی ظروف، بازاریابی و فروش، روابط عمومی، حسابداری و حسابرسی و خدمات بار باشد.ملزومات فست فود

مهم ترین کارمندان شما عبارت است از
  • آشپز اجرایی
  • مدیر کل
  • سرآشپز
  • آشپز آماده
  •  منشی ها
  • باربرها
  • پیشخدمت
  • پیک موتوری
  • ظرفشور

10.تبلیغات رستوران

تبلیغات به دلایل مختلف حیاتی است. اول و مهمتر از همه، مشتریان احتمالی باید بتوانند اطلاعات پایه ای در مورد رستوران شما پیدا کنند. ثانیا، آنها باید احساس راحتی کنند تا غذا های جدید خود را امتحان کنند. در زیر چند راهنمایی برای ایجاد هیجان در اطراف رستوران خود وجود دارد:

از رسانه های اجتماعی استفاده کنید. ایجاد اشتراک فیس بوک، توییتر اینستاگرام تلگرام و نمایش مشخصات عمومی برای به اشتراک گذاشتن اخبار، عکس ها و چیزهای بی اهمیت در مورد رستوران خود. عکس ها و توضیحات باید با نام تجاری خود ارتباط برقرار کنند.

در نظر بگیرید شامل تصاویری از غذا یا فرآیندهای پشت صحنه برای جلب نظر مهمانان . اطمینان حاصل کنید که از عکس های با کیفیت بالا استفاده کنید.ملزومات فست فود

ساخت یک وب سایت جذاب. سایت شما باید به راحتی حرکت کند و طراحی باید نام تجاری شما را نشان دهد. شامل اطلاعات اولیه در مورد رستوران شما، از جمله آدرس، شماره تلفن، ساعت و منو.ساخت وب سایت برای ملزومات فست فود خود بسیار راه کار ایده آل میباشد.

امروزه تمامی کسب و کار ها بوسیله اینترنت و تبلیغات اینترنتی اداره میشوند.

این موضوع بسیار پر اهمیت میباشد که شغل شما دارای وب سایت اینترنتی باشد.

وب سایتی پر بازده و عالی در کسب شما حکم طلا را دارد.

ایجاد اپلیکیشن موبایل.ایجاد اپلیکیشن موبایل امروزه بسیار کارآمد میباشد.مشتریان شما از طریق این اپ به راحتی و با تخفیف ویژه میتوانند از غذاهای شما سفارش بدهند و استفاده کنند.

تبلیغات رستوران

11.ایجاد یک فضای شاد و دوستانه

  • سعی کنید یک فضای بسیار عالی را برای مشتریان خود ایجاد کنید.
  • ایجاد فضای مناسب برای تمامی مشتریان به طوری که در خاطرشان ماندگار شود.
  • این فضا در ذهن آنها بماند و به دیگران نیز پیشنهاد دهند.
  • فضای جداگانه برای کودکان درست کنید مانند رنگ آمیزی صورت کودکان و ..
  • استفاده از موسیقی زنده و شاد
  • استفاده از کلیپ های خنده دار در رستوران ملزومات فست فود
  • این موارد از ذهن مشتری بیرون نمیرود و ماندگار میماند.
  • این فضا را میتوان بصورت نوستالوژی طراحی کرد و یا میتوان بصورت خانوادگی و بسیار صمیم در نظر گرفت.

در آخر آریا استیل نوین با آرزوی موفقیت برای شما در امر رستورانداری کسب و کار عالی و سودمندی را برای شما آرزومند میباشد.گروه ما آماده تجهیز و راه اندازی فست فود و رستوران شما به صورت اصولی میباشد.

 

شماره های تماس برای مشاوره رایگان و ثبت سفارشات :_09122898915

4 پاسخ
    • wpadmin
      wpadmin گفته:

      سلام خواهش میکنم لیست مورد نیاز خود را ایمیل کنید تا قیمت ملزومات فست فود را برای شما ارسال کنیم

      پاسخ
  1. محسن خانمحمد
    محسن خانمحمد گفته:

    سلام
    من میخوام یه فست فود راه اندازی کنم
    کلا از صف تا صد نمیدونم چه کنم
    فقط سرمایه اولیه دارم
    میشه راهنمایی کنید

    پاسخ
    • مدیر
      مدیر گفته:

      سلام برای راه اندازی صفر تا صد فست فود شما
      پلن راه اندازی
      قیمت ها و منو
      راه اندازی نهاایی انجام میدیم شماره خودتونوبرا بذارید راهنمایی بشید

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.