یخچال میزکاری _ تجهیزات آشپزخانه صنعتی
به این مطلب امتیاز دهید

جدیدترین یخچال میزکاری_تجهیزات آشپزخانه صنعتی

جدیدترین یخچال میزکاری(refrigrator ) مهمترین وسایل سرمایشی رستوران میباشد.یخچال میزکاری زیر مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی میباشد.آریا استیل نوین مبتکر در طراحی و تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات سرمایشی رستوران ها و فست فودها میباشد.مدلهای دیگر را اینجا ببینید.

بهترین وسیله برای قرار گیری در کنار انواع تاپینگ فست فود و دستگاه گریل صنعتی ذغالی و روغنی میباشد.دارای سایز های 120/150/190 میباشد.دارای دمای بسیار عالی برای نگهداری انواع مواد غذایی میباشد.

یخچال رو میز کاری

یخچال رو میزکاری یک دستگاه با دو کاربرد مجزا و عالی میباشد.این یخچال دارای دو طبقه در زیر برای نگهداری انواع مواد غذای و مواد پیتزا میباشد.رویه کار از استیل 430 خشدار 1 میل تولید شده است.میز کار برای پهن کردن خمیر پیتزا و آماده کردن انواع ساندویچ مناسب میباشد.

از یخچال تعبیه شده در زیر کار میتوان برای نگهداری انواع مواد غذایی ,سس ها,خمیر پیتزا و غیره استفاده نمود.دارای مدل هاس ی تمام استیل و رویه استیل و داخل گالوانیزه میباشد.

یخچال و فریزر میز کاری

یخچال و فریزر میز کاری نیز گزینه مناسبی برای انواع رستوران میباشد.از فریزر زیر کار برای نگهداشتن انواع گوشت و مرغ استفاده میشود.طراحی ساده و ابتکاری برای جای گیری بسیار کم تفاوت این مدل با مدلهای دیگر میباشد.در این مدل از درب ریلی استفاده شده است که بسیار کم حجم و ساده میباشد.

نگهداری انواع گوشت و مرغ]سیب زمینی نیمه آماده,سوسیس و کالباس,و مواد فریز شدنی دیگر بسیار مناسب میباشد.دارای فضای تمام استیل و عایق بندی بسیار عالی برای جلوگیری از هدر رفت انرژی و سرما میباشد.دارای دو مدل کار با استیل 304 نگیر و 430 بگیر میباشد.

استیل 304 نگیر مناسب برای شهرهایی با رطوبت بسیار بالا مانند جنوب و شنال کشور میباشد.استیل 430 بگیر که مقرون به صرفه تر میباشد برای اکثر شهرها با رطوبت پایین مورد استفاده قرار میگیرد.

قیمت یخچال میز کاری

قیمت یخچال میزکاری نسبت به مدلهای مشابه بسیار بصرفه تر میباشد.قیمت این دستگاه دو کاربرده از یک دستگاه یخچال و یک میز کار بسیار بصرفه تر میباشد.در اصل یک دستگاه با امکانات فراوان و قیمت عالی مناسب کار رستوران ها یا فست فودها میباشد.

قیمت این محصول با توجه به نوسانات بازار تغییر پذیر میباشد.برای استعلام قیمت با شماره 09120306906 تماس حاصل فرمایید.با توجه به نوع استیل به کار رفته در محصول و ضخامت به کار رفته استیل قیمت ها قابل تغییر میباشد.

کمپرسور فریزر و یخچال

کمپرسور فریزر و یخچال در مدلهای مختلف موجود میباشد.اما کمپرسورهای بکار رفته در شرکت اریا استیل دارای یکسال گارانتی میباشد.معمولا در یخچال میزکاری آریا استیل نوین از کمپرسور سکاپ که تحت لیسانس دانفوس آلمان است استفاده میشود.این موتور امتحان خود را پس داده و بسیار کاری و عمری میباشد.

در مدل های جدید ایم محصول از کمپرسورهای embraco  با بهترین کیفیت و سرمادهی استفاده میشود.مناسب برای قرار گیری در رستوران ها و فست فود های تهران و شهرستان ها میباشد.
 

مشخصات فنی

  • رویه یخچال میزکاری از استیل 430 خشدار به ضخامت یک میل استفاده شده است
  • دارای درب های ریلی برای فضاها و رستورانهای که مشکل فضا و جا را دارند
  • مناسب برای قرار گیری انواع پیتزا نیمه آماده,سس های پیتزا,خمیر پیتزا در یخچال زیر کار
  • رویه تعبیه شده جهت میز کار از استنلس استیل میباشد.
  • مناسب برای قرار گیری در کنار انواع تاپینگ پیتزا و فر پیتزا ریلی میباشد
  • ابعاد 120*80در ارتفاع 90 میباشد
  • دارای نمایشگر دیجیتال سرمای داخلی
  • دارای ترموستات دیجیتال برای قطع و وصل جریان سرمای داخل دستگاه میباشد
  • مقاومت بالای میز کار ساخته شده در روی دستگاه برای انجام کارها و صدا گیری میز میباشد
  • دارای سینی در زیر کار برای آبگیری و تخلیه میباشد
  • یک سال ضمانت بی قید و شرط برای کمپرسور دستگاه را دارا میباشد
  • دستگاه دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد
  • شماره های تماس و دفتر فروش 02156577216_09120306906_091222898915
5 پاسخ
  1. مصطفی بخشی
    مصطفی بخشی گفته:

    سلام قربان قیمت یخچال رو میز کاری سایز 150 رو میخواستم و اینکه جنس استیل نگیر هم میزنید

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.