تجهیزات کامل آشپزخانه صنعتی تهران
به این مطلب امتیاز دهید

تجهیزات کامل آشپزخانه صنعتی تهران

بدون اینکه صبر کنید تا آماده شود در تهران ، شما می توانید رستوران فست فود خود را با تجهیزات کامل آشپزخانه صنعتی تهران مناسب از تامین کننده تجهیزات آشپزخانه خود داشته باشید. مانند هر مشاغل غذایی و آشامیدنی ، آشپزخانه به ابزارهای اساسی تهیه غذا نیاز دارد .

اما یک تفاوت در تجهیزات فست فود ها با سایر مشاغل غذایی این است که آماده سازی باید سریع باشد. در اینجا لیستی از تجهیزات آشپزخانه تجاری مورد نیاز یک رستوران فست فود در تهران و مشابه در سنگاپور آورده شده است.

• دامنه تجاری معتبر

هنگام انتخاب طیف وسیعی برای پخت غذاهای متنوع ، منوی خود را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که برآوردی از حجم غذایی را که روزانه رستوران فست فود ارائه می دهد ، دارید. اندازه و تعداد دامنه ها نیز به آن تخمین بستگی دارد. دامنه تجاری می تواند گازی یا برقی باشد و باید دارای دریچه باشد.

• Wok Range

محدوده ووک از یک تامین کننده تجهیزات فست فود سنگاپور (fastfood equipment in Singapore ) ، یک تجهیزات ضروری آشپزخانه تجاری برای رستوران های فست فود است که می خواهند غذاهای چینی تهیه شده با سرخ کردن ، خورشت ، سرخ کردن ، سرخ شدن عمیق ، سیر کردن ، شکار غیرقانونی و غیره را ارائه دهند. .

• اجاق گاز قابلمه:

برای تهیه آبگوشت ، سوپ ، خورشت یا پخت رشته ، ماکارونی ، سبزیجات و سایر موارد ، رستوران فست فود شما ممکن است به یک اجاق جداگانه برای قابلمه نیاز داشته باشد. برای تهیه اندازه های مختلف اجاق گاز قابل استفاده برای استفاده تجاری با تامین کننده تجهیزات کامل آشپزخانه صنعتی خود در سنگاپور صحبت کنید.

• اجاق های گرم:

این تجهیزات کامل آشپزخانه صنعتی معمولاً یک مدل رومیزی است که حداقل دارای دو عنصر گرمایشی به نام صفحه گرم است. می تواند به عنوان مشعل برای کاهش بار کاری در محدوده تجاری استفاده شود.

Cheesemelter:

این تجهیزات کامل آشپزخانه صنعتی برای تهیه پنیر برای مواد غذایی مختلف مانند پیتزا استفاده می شود. پوست کن سیب زمینی: برای رستوران های فست فود در سنگاپور که قصد دارند سیب زمینی سرخ کرده سرو کنند ، یک دستگاه پوست کن سیب زمینی کار را آسان می کند. اگر می خواهید سیب زمینی را به روش های دیگر به عنوان غذای کناری تهیه کنید ، مدل های میز و پایه ایستاده و همچنین تکه های تراشه وجود دارد.

• Hamburger Press

: این را می توان برای تهیه شیرینی های تازه برگر استفاده کرد. مدلی را از تامین کننده تجهیزات آشپزخانه در سنگاپور خریداری کنید که در ماشین ظرفشویی ایمن باشد و کار با آن آسان باشد.

• یخچال و فریزر:

ممکن است به یک انبار دیگر مانند فریزر از سایت www.alpscreative.com در سنگاپور ، برای گوشت و غذاهای دریایی نیاز داشته باشید ، در حالی که سایر مواد را می توانید در یخچال قابل دسترسی یا درب منزل نگهداری کنید. ذخیره سازی متفاوت خنک کننده برای نوشیدنی ها نیز ضروری است.

• مرغ گوشتی یا سمندر:

مرغ گوشتی نوع خاصی از کباب پز برای گوشت و غذاهای دریایی است. سمندر نیز نوعی کباب پز است ، اما از درجه حرارت بالاتری نسبت به کوره های نوع مسکونی برای کباب کردن سربار استفاده می کند. • بخار فشار: از این نوع تجهیزات کامل آشپزخانه صنعتی برای تهیه غذا با بخار استفاده می شود. مدلی را از تامین کننده تجهیزات آشپزخانه خریداری کنید که ظرفیت بالایی داشته باشد.

• اجاق Rotisserie:

بسته به فهرست فست فود ، رستوران ممکن است به انواع مختلفی از اجاق ها احتیاج داشته باشد. به عنوان مثال یک اجاق گردان برای پخت گوشت مانند تفت دادن مرغ سوخاری ایده آل است.

• اجاق گاز همرفت: این نوع فرها می توانند غذا را سریعتر از اجاق تجاری معمولی بپزند زیرا گرما مستقیماً روی غذا می وزد.

• اجاق مایکروویو:

یک مدل پیشخوان برای گرم کردن غذا در عرض چند دقیقه لازم است. به دنبال اجاق مایکروویو تجاری در تامین کننده تجهیزات کامل آشپزخانه صنعتی تهران و سنگاپور برای یک رستوران فست فود در سال 1400 خود باشید که وظیفه آن سنگین و بادوام باشد.

سرخ کن صنعتی :

سرخ کن ها هنگام تهیه غذای سرخ شده در وقت و مکان زیادی صرفه جویی می کنند. به دنبال مدل هایی با ویژگی های کامل مانند فیلتراسیون روغن ، اتوماسیون و کنترل آسان دما باشید.

• ماهی تابه: از این تجهیزات کامل آشپزخانه صنعتی تهران و سنگاپور برای یک رستوران فست فود در سال 1400 برای سرخ كردن ، سر دادن و موارد دیگر استفاده می شود. این مناسب برای رستوران های فست فود در سنگاپور است که علاوه بر برگر و سیب زمینی سرخ کرده غذاهای متنوعی نیز سرو می کنند.

• کتری و میکسر:

واحدهای تجاری وجود دارد که کتری بخار و میکسر را برای تهیه آسانتر غذا ترکیب می کنند. نوعی را که برای طراحی آشپزخانه مناسب است پیدا کنید ، زیرا سبک هایی وجود دارد که می توانند کج شوند در حالی که دیگران ثابت هستند.

• Griddle ، Charbroiler و Panini Grill: اکثر رستوران های فست فود انواع غذاهای کبابی را سرو می کنند ، به همین دلیل برای تهیه آسان غذا باید در کوره های تجاری و زغال چوب سرمایه گذاری کنید. از کوره پانینی ممکن است برای تهیه نان استفاده شود.

• ماکارونی پاستا و ایستگاه شستشوی پاستا: رستوران های فست فود می توانند انواع مختلفی از ماکارونی را نیز سرو کنند ، اما برای سرعت بخشیدن به غذا ، رستوران شما باید روی اجاق ماکارونی و آبکشی سرمایه گذاری کند. با استفاده از این تجهیزات کامل آشپزخانه صنعتی می توان هر نوع ماکارونی را تهیه کرد.

Food Rethermalizer:

از این تجهیزات کامل آشپزخانه صنعتی تهران و سنگاپور برای یک رستوران فست فود در سال 1400 می توان برای گرم کردن سریع کالاهای منجمد علاوه بر توانایی گرم و آماده نگه داشتن غذای پخته شده در هر زمان ، استفاده کرد. با تهیه کننده تجهیزات آشپزخانه در سنگاپور صحبت کنید تا اندازه مناسب را جستجو کنید.

• برش دهنده ها و برش دهنده ها: دستگاه های برشکاری و برشکاری کار آماده سازی را سریعتر انجام می دهند. دستگاه برش و برش گوشت ، سبزیجات و میوه ها وجود دارد.

• مخلوط کن:

این یک تجهیزات کامل آشپزخانه صنعتی برای مخلوط کردن ، هم زدن و ضرب و شتم مواد غذایی است. میکسر برای خمیر پیتزا برای رستوران های فست فودی که پیتزا سرو می کنند نیز ضروری است.

• پلوپز: اجاق گازهای برنج تجاری سنگین تر از مدل های مسکونی هستند.

• برات پان:

این تجهیزات کامل آشپزخانه صنعتی تهران و سنگاپور برای یک رستوران فست فود در سال 1400 کاملاً همه کاره است و ممکن است توسط یک رستوران فست فود در سنگاپور برای خورشت ، سوزاندن ، بخارپز کردن ، جوشاندن ، تفت دادن ، شکار غیرقانونی و سرخ کردن استفاده شود.

• تجهیزات سوشی: برای رستوران های فست فود که قصد دارند سوشی سرو کنند ، تجهیزات زیر لازم است: سطل برنج ، جوجه سوشی ، پاروی برنج و حصیر نورد.

• سردخانه و چیلر: غذایی که باید به صورت سرد یا سرد سرو شود می تواند به صورت موقت در کابینت ها یا کشوهای سردخانه نگهداری شود.

• دستگاه تهیه قهوه:

یک رستوران فست فود که قصد دارد قهوه را سرو کند باید دارای تجهیزات کامل آشپزخانه صنعتی تهران و سنگاپور برای یک رستوران فست فود در سال 1400 زیر باشد: آسیاب قهوه ، دستگاه قهوه ساز ، دستگاه اسپرسو ، منگنزهای دستگاه قهوه ، و سردکن یا سردکن قهوه.

• ماشین ظرفشویی:

ماشین های ظرفشویی تجاری مانند نوار نقاله و ماشین لباسشویی شیشه در رستوران های فست فود که از ظروف غذاخوری قابل استفاده مجدد استفاده می کنند مهم هستند. اطمینان حاصل کنید که آشپزخانه کابینت و کشوی کافی برای ظروف و ظروف کوچک نیز داشته باشد.

در کل برای تهیه تجهیزات آشپزخانه صنعتی نیاز به تولید کننده بسیار عالی دارید.آریا استیل نوین بهترین گزینه برای خرید انواع تجهیزات فست فود و آشپزخانه های صنعتی در تهران و ایران میباشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.